Thursday, September 20, 2012

Terkial-kial dibuatnya...Arghhh!!!


adoi la...aku bengang la dengan dashboard baru ni...
terkial² aku dibuatnya...macam orang baru nak belajar blogging plak rasa...
tulah...beria aku bertahan dengan yang lama...
akhirnya dia bertukar sendiri...dah tu aku yang degil sangat takmo tukar yang baru kan...
tu yang dia tukar tu...huwaaa...

ok, tu jek luahan pada petang hari ni...

pepun tak semestinya yang baru lebih baik dari yang lama tau...
huwaaaa....nangis...

notadijariku: waiting my hubby pikap me dari tempat keje...mau ke billion sana...
mau cari kasut sukan tuk abam mok...sok ada penggambaran gambar sekolah...kena pakai kasut, abam mok mana lah ada kasut...tak style katanya... :p

7 comments

Thursday, September 20, 2012 4:45:00 PM

sama la kite kak.. bencik btl..

Thursday, September 20, 2012 4:52:00 PM

saya dah lama setting baru..dah get used..alhamdulillah

Thursday, September 20, 2012 5:09:00 PM

kita lama dh tukar jd br ..:-)

Thursday, September 20, 2012 5:24:00 PM

aah terkial .. macam akk lah jugak
dah lah x leh nak tukar kpd yg lama huhuhu

Thursday, September 20, 2012 9:57:00 PM

hehehe... akak dah lama 'bertukar' ... ;p

Friday, September 21, 2012 8:46:00 AM

fahim pakai je crocs die ... aslongas bertutup sudah kak ... sbb fahim hate shoes....ptt la abg mok kemain ceria ..pakai kasut baru rupenye....

Saturday, September 22, 2012 7:21:00 PM

mmg puas kena bebel dashboard baru ni..

Post a Comment