Thursday, October 11, 2012

11.10.12 Setahun Sudah Berlalu...HAYFA' NUR IRIS


alhamdulillah...hari ini Khamis bersamaan 11 Oktober 2012, genaplah setahun umur puteriku yang ketiga...
syukur kepadaMu di atas nikmat yang telah engkau berikan...amin...
masih teringat lagi pengalaman bersalilnkan dak iris ni...
cepatnya masa berlalu kan...

pepun, di kesempatan yang ada ini...ibu ingin mengucapkan SELAMAT HARI LAHIR buat anakanda yang tersayang...
doa ibu, semoga anakanda menjadi anak yang soleh untuk ibu dan abi...
menjadi adik yang menyanyangi kakak dan abam mok...
diberikan kesihatan yang baik...
akal fikiran yang cerdas dan cergas selalu...

eh lupa...moga adik cepat² berjalan...ibu tak sabar nak tunggu saat itu...
tak larat dah ibu nak dukung adik...hehehe....

tak jauh beza muka dia dari lahir sampai hari ni kan...

muka pagi tadi...ceria di hari lahirnya...
gigi yang ke 7 bakal tumbuh...
adeh, nyilu mak rasa...

naper muka sedih ni dik...
tak pat makan kek ye...
alahaii...nanti kita makan ye...

makan sekut pun jadilah...
ihikss...

alhamdulillah, hingga ke saat ini, iris masih lagi menyusu susu ibu...
syukur di atas rezeki yang Allah berikan...

last sekali...satu lagu buat adik...

"Allah selamatkan kamu...Allah selamatkan kamu...Allah selamatkan HAYFA'  NUR IRIS...Allah selamatkan kamu...Selamat Hari Lahir yang ke 1 tahun"

notadijariku: hari ni half day, bawak iris p klinik...check up dan cucuk sekali...

20 comments

Thursday, October 11, 2012 8:29:00 AM

comeiii sgt, happy birthday iris

Thursday, October 11, 2012 8:39:00 AM

tomei2
selamat ulangtahun

Thursday, October 11, 2012 8:40:00 AM

hepi besday yayang......cepat2 jalan....nanti ibu nak ajak p soping...ehehehehe

Thursday, October 11, 2012 8:50:00 AM

happy bufday iris..moga jadi anak yg baik..half day sekali bw celebrate la...kikiki

Thursday, October 11, 2012 9:06:00 AM

Selamat hari lahir iris... :) wah maknyer leh tmbh lg... Hihiji

Thursday, October 11, 2012 9:09:00 AM

ololo tomei besday girl pakai sepit rambut pink..happy besday iris..cepat2 berjalan,pasni ibu tak larat nak kejar pulak.. ;)

Thursday, October 11, 2012 9:14:00 AM

happy buzzday iris..ye la..mcm wish kat Iris Ayu plak..padahal bulan depan baru buzzday dia..he he he..
apa pun...Happy buzzday Iris, semoga panjang umur, murah rezeki, sihat selalu & semoga menjadi anak yg solehah..amin!

Thursday, October 11, 2012 9:22:00 AM

happy birthday iris :)

Thursday, October 11, 2012 9:30:00 AM

dah pun setahun...cepat betul masa berlalu kan kak..=)

selamat ulang tahun iris...semoga jadi anak yg berguna buat ibu dan ayah yer...

insyaAllah..amin =)

Thursday, October 11, 2012 9:47:00 AM

happy besday iris..may Allah bless u little sweety girl..

Thursday, October 11, 2012 9:55:00 AM

Hepi bday iris..!!!!!!!

Thursday, October 11, 2012 9:57:00 AM

selamat ari lahir iris..semoga sentiase sihat yer..

Thursday, October 11, 2012 9:59:00 AM

Happy birthday iris...:)

Thursday, October 11, 2012 10:03:00 AM

hepi besday budak gebu ....
pas ni kena senyum2 tau ... hehehe

Thursday, October 11, 2012 10:31:00 AM

alhamdulillahh
semoga allah merahmati muu IRIS comelll ! ...
semoga membesar dan menjadi anak solehah ;))

Thursday, October 11, 2012 11:00:00 AM

alhamdulillah...

selamat ulangthn kelahiran buat Iris...

sama umor ngan Irfan..cuma beza ari je kan.....

Thursday, October 11, 2012 12:04:00 PM

Happy birhtday iris!
Byk dah gigi dia! afiq baru 4 + 1 huhuhu... Itu pun dah seriau hikhik
Comel sgt iris

Thursday, October 11, 2012 1:48:00 PM

Happy Birthday utk iris..semoga jadi ank yg taat utk kedua ibu bapa.

comelnya iris mcm omputeh dah sy tgk dia nih..putih melepak.

Thursday, October 11, 2012 11:37:00 PM

ya allahhhh, kenapa comel sangatttttt iris ni. sebijik macam anak orang puteh! akak makan ape time pregnant? *kagum* cantik sangatttt kak! :)

kak, ni first time nadia singgah sini. salam kenal kak. alang2, nadia terus follow. :))

Friday, October 12, 2012 1:20:00 PM

Alhamdulillah....epy besday iris chomei...dh beso dah,smg mjd anak yg cerdik pandai:-)aminnn....

Post a Comment