Tuesday, October 9, 2012

Ambil Alih


hai semua...sementara ibu saya nak dapatkan idea untuk kembali menulis...
izinkan saya menempek di sini buat seketika....
untuk tatapan makcik² di luar sana...
hehehe....



sekarang saya dah pandai bangun sendiri...cuma nak melangkah tu masih tiada keberanian..
ingat dik, TANPA KEBERANIAN, MIMPI TAK BERMAKNA...eh tetiba pulak kan... 

owh ya, selamat hari lahir buat kawan saya di taska...NUR ALISHA MAISARAH....
esok lusa besday saya pulak...hehehe....

notadijariku: banyak nak citer, tapi otak aku jadi weng...adehh...

12 comments

Tuesday, October 09, 2012 2:58:00 PM

Irissssssssss..comelnyeeeeee..falsya akan cube sedaya upaya dtg nnt..hehe

Tuesday, October 09, 2012 3:04:00 PM

tomei2

Tuesday, October 09, 2012 3:17:00 PM

TQ iris.... budak comey yg gebu tapi kedekut senyuman .... hahaha

Tuesday, October 09, 2012 3:54:00 PM

iris bam bam ni..baguih dah leh berdiri

Tuesday, October 09, 2012 4:16:00 PM

comeyy n putih gebus iriss..nnt bila da rambut ojg cfm rambut perang mcm minah saleh nie..:-)

Tuesday, October 09, 2012 4:20:00 PM

yay, dh boleh main kejar² ni..

Tuesday, October 09, 2012 5:02:00 PM

Alooo comelnya iris! gebu! suka rambut dia yg ala2 perang tuh!
afiq lom jln... manja sgt huhuhuhu

Tuesday, October 09, 2012 5:03:00 PM

x lama lagi boleh la main kejar2 ngan ibu sambil lempar2 barang yerk... hehe

Tuesday, October 09, 2012 5:33:00 PM

salam kenall... toomeiinyer dia...

Tuesday, October 09, 2012 5:44:00 PM

putih gebus betui iris ni..

dh pndai bgn sdiri yer...Irfan blm lg...x berani la bdk hero sorang ni..hehe

Tuesday, October 09, 2012 6:13:00 PM

Bestnya ank dh besar!!

Tuesday, October 09, 2012 11:27:00 PM

ensemnyer..mcm anak mat saleh..

Post a Comment