Tuesday, October 23, 2012

Bawalah Daku Pergi


adeh, dari tadi aku dok mengarang...asyik error jek...
sudahnya tak jadi nak publish so dok tersadai dalam draft...
apa kena ngan aku tah ari ni...
lambat plak nak up entry baru...
malas pun ye...
hurmm...rasa cam nak raya jek...

esok dah rabu...sekolah kakak dah start cuti esok..hari ni last dia bersekolah...so esok pun aku ikut bercuti...aku dah suh hubby cuti jugak...sebab nak suh bawa aku ke KWC...ada nak cari barang kat sana...
dan pagi khamis kut gerak balik ke jengka...
ni kali kedua kut aku balik sana sepanjang tahun 2012 ni...alahaii...lama sungguh gak balik ye...
kengkangan masa katanya...

bos dah ada ari ni...baru balik dari abuja, nigeria...
ada dia bawa balik ole² dari sana...
tapi keychain...ishh bos ni, kan dah pesan, kalu nak beli ole² sila beli FM ok...
pang!!! dasar tak reti berterima kasih...hahaha...
ok, bos, mekasih...selamat hari raya...eh tetiba...

malas la nak citer lagi...mood dah kelaut...
rindu kat kampung halaman ni...

nengok jelah gambar yang ada...

rindu kat mek iris yang makin manja ni...
sekarang ni asyik berjalan jatuh jek...
dah besar dah anak dara sorang ni...

ngan anak² lagi...kakak yang snap gambar ni... 

dan last sekali...gambar anak² sijantung hati...haruslah ada kan... 

notadijariku: lemau weii...

6 comments

Tuesday, October 23, 2012 1:17:00 PM

kak, belikan baju!!! hahaha..

Tuesday, October 23, 2012 3:39:00 PM

Nk beli apa kt kwc??

Tuesday, October 23, 2012 5:37:00 PM

mood nk cuti ry la tu...

neway...slmt mymbut hr ry haji..

cpt2 jln ye iris..

Wednesday, October 24, 2012 11:42:00 AM

wah dikk bos balik dari nigeria ..
banyak tak ole2 dia bawak balik .. FM cantik2 tak ;)

aloor2 geram tgk iris tuu ;)
selamat hari raya dik ;)

Friday, October 26, 2012 4:20:00 PM

Smpt sopink lg ek..hehe

Salam aidiladha..:)

Tuesday, October 30, 2012 9:01:00 AM

ooo..anak 3org erk..

Post a Comment