Monday, October 29, 2012

Dalam Hati Ada Taman


Hurm...agak lambt aku tdo malam ni...
kalau tidak jam 8 malam pun dh lena bsama dgn ank2 semua...
sebabnya malam ni tlayan drama br dr Michael ang...
ekseli dh agak lama juga aku tk melayan drama melayu di astro...
mungkin tkde cerita or drama yg boleh buatkan aku polo the story...
nasiblah kan tkde astro beyond...
numpang kasih kat dailymotion je ari2...huhu...
eh ok...malam td boleh plak aku melayan drama br yg btajuk seperti diatas...
boleh tahan juga citenya utk episod yg ptama...
sbb ada randy dan elfira kut slah satu sbab aku nonton drama tu kut ..
sblm ni kan dpa bgandingan dlm drama biar mimpi sampai ke bintang...hurm... 
Eh ok...jari dh penat dan mata pun dh ngantuk...
kita smbung esok 
ye...daa...

7 comments

Tuesday, October 30, 2012 8:06:00 AM

ermmmmmmmmmmmmmm

Tuesday, October 30, 2012 8:09:00 AM

saya pun dah lama tak tgk cerita melayu...movie apatah lg...duk laayn citer omputih n korea jer...

Tuesday, October 30, 2012 8:15:00 AM

mcm comel je citer dia..

Tuesday, October 30, 2012 8:45:00 AM

nak tgk cita tu tapi as usual..tv kena control ngan Ian & Iris..best ek? nak tgk ulangan la nanti ..

Tuesday, October 30, 2012 8:58:00 AM

tak tgk la semalam..

Tuesday, October 30, 2012 9:26:00 AM

ko ni dah jd peminat tegar sinetron tu yg ko dah minat nk nengfok randy tu ...allalala

Tuesday, October 30, 2012 10:17:00 AM

akak semlm tak sempat nak tgk tv pun. letihla teramat sgt

Post a Comment