Monday, October 1, 2012

Hari Ini


hurmm...salam isnin semua...
lemau weii pepagi ni...rasa huru hara sikit pepagi tadi...
bangun jek tido rasa cam MALAS bersarang dalam hati...
ingat cam nak EL jek...
tapi mikirkan bos baru masuk opis hari ni sebab minggu lepas satu minggu dia takde..p london...
tapi jam dah kul 9 pagi pun dia lum sampai lagi...
JET LAG kah dia...hurmm...tah la...
jap² g ar tepon dia tanya...

pepagi ni aku kena uruskan kesemua anak3 tu...
sebabnya hubby gerak awal ke Terminal  Kompleks Bunga Raya sana...
sebab dia jadi tukang cakap @ emcee sempena keberangkatan YDPT Agong ke Japan...
so agak huru haralah kan...mana taknya, si bujang 'sudin' aku tu suka buat hal...
takmo mandi pagi...kena sua rotan barulah dia gerak ke bilik air...
kalu idak...jangan harap ok...
tu yang bermula drama swasta di pagi hari...
dah tu, tak tegar aih aku nak anto anak ke taska tanpa mandi pagi...
bersilat nak siapkan mereka kan...
dah la anak dara kecik bangun lewat...jam 7 baru jaga...
mana taknya malam tadi tidur awal sangat, sudahnya jam 2 pagi dia bangun ajak main...
haiya la anak...ibu jadi tingtong skang weii...

gambar yang hubby pos kat FB dia...

ok, betullah dia jadi emcee hari ni...
mana tau kut² dia ada dating ngan orang lelain pepagi...
hahaha, ok saya PERCAYA...ihikss...
yelah, kemain smart pakai kan...jadi konfius mak... :p

notadijariku: selamat berangkat agong dan permaisuri agong...selamat pergi dan selamat pulang ke tanah air semula...daaa....

12 comments

Monday, October 01, 2012 9:14:00 AM

hehe..lawaks..

Monday, October 01, 2012 9:37:00 AM

hahaha..siap bg gmbr bukti tu.. bgsla encik hubby akak tu..

Monday, October 01, 2012 9:40:00 AM

untung nye husband kakak dpt jd emcee..utk agong plak tuh..

Monday, October 01, 2012 9:51:00 AM

wahhh hebat tu leh leh jd dj utk kenduri kawen jugak ni

Monday, October 01, 2012 9:54:00 AM

@eima
kenduri kawin pun selalu jugak dia buat eima...

Monday, October 01, 2012 10:18:00 AM

Wah...mc ek..hebat!

Monday, October 01, 2012 10:19:00 AM

mmg bersilat la ngan abam mok tu...kalo tak mo mand, sekali dier tak mo bangun, mau kena heret gak tu ke bilik air...

Monday, October 01, 2012 10:37:00 AM

mesti dia soh org amik gambar dia.. ye la.. nak tunjuk bukti kan.. ape pun sangat2 kemas la..

Monday, October 01, 2012 11:21:00 AM

ohh hubby izan memang selalu jadi emcee ehh wah..mst leh wat part time sana sini jd emcee mejelis2 nak mejelis2 rasmi dak

Monday, October 01, 2012 11:39:00 AM

hubby akak keja apa yeeee

Monday, October 01, 2012 12:14:00 PM

@Izni Hafiz Abdul Rashid
keje kat jabatan penerangan...huhuhu

Monday, October 01, 2012 4:53:00 PM

wahhh... jd emcee ye...
selamat berangkat tuanku...

yihaaaaaaa... boss x de

Post a Comment