Wednesday, October 17, 2012

Katerina


hurmm...ritu sanggup nengok filem LAGENDA BUDAK SETAN kat pawagam lagi...
dan farid kamil pun nak kawin tak lama lagi...
eh apa kena mengena kan...hahaha...

so tak lama lagi bakal keluar LAGENDA BUDAK SETAN 2-KATERINA sambungan citer LAGENDA BUDAK SETAN tu...saper yang pernah baca novelnya sure tau kan camner sambungan ni...
lepas KATERINA ada satu lagi sambungan bertajuk KASYA.. aku pun dah ingat² lupa dah ni...

masa zaman tok kaduk kut aku dok baca novel tu...huhuhu...
ingatan pun dah tinggal separuh pung...

itu hari aku ada nengok trailer LBS 2-Katerina ni...owhh, watak Katerina yang dipegang oleh Fazura tu diganti dengan kak Maya Karin la...

so kalu korang nak tau camner citernya, kita nengok sekuel di bawah di dulu...


hurmm...kalu hubby ajak, mau jugak aku nengok kat panggung ni...hahaha...
dasar kan... :p

5 comments

Wednesday, October 17, 2012 3:33:00 PM

sy pun dulu layan novel2 ni..semua sempat baca..tp novel tu hilang kemana ni pun tak dpt dikesan..

Wednesday, October 17, 2012 4:31:00 PM

Kalau myra tunggu DVD jela.... :)
Lama dah tak ke panggung ni :D

Thursday, October 18, 2012 1:53:00 AM

Mesti best!!

Thursday, October 18, 2012 9:10:00 AM

saya pon tak sabar nak tgk..ceh,padahal dah bertahun tak masuk wayang..haha..

Thursday, October 18, 2012 12:54:00 PM

lama toll tak masuk panggung.kalau masuk cite kartun jerlah..adagak layan novel katerina tapi samalah mcm ingat2 lupa=)

Post a Comment