Wednesday, October 31, 2012

Rahsia Di Pohon Cemara


hurmm...selamat pagi semua...amacam hari ni??? ok??? ke ada yang Wordless Wednesday???
aku plak takde yang wordless hari ni...sebab banyak aku nak cerita...eh nak kongsi cerita la kut...
ke aku syok sendiri...arghh lantak...

pagi ni p keje dengan ditemani celoteh para penyampai radio hotfm...
topik pagi ni pasal rahsia dengan pasangan memasing...
hurmm...terpikir gak aku pasal ni...
rahsia ek...ni kisah pasal rahsia yang baru anda tahu tentang pasangan anda...

timbulnya pasal topik ni berikutan dengan cerita pasal satu pasangan kat China tu, si suami menyaman si isteri kerana anak mereka yang lahir tu dikatakan hodoh dan tidak menyerupai muka si suami atau si isteri...
dan dari situ terbongkarlah satu rahsia di mana rupa rupanya si isteri telah melakukan pembedahan plastik 2 tahun sebelum berkahwin dengan si suami...
so no wonderlah perkara ini berlaku kan...
dan tak semena si isteri kena saman dengan si suami...
alahaiii...

pastu ada cerita seorang pemanggil ni...aku lupa lak nama dia...
citer dia plak, yang dia dah 2 tahun kawin dan suaminya sampai sekarang tak tau yang dia tahu rahsia suami dia tu ada skandal lain masa di bulan ke tiga perkahwinan mereka...
kata pemanggil tu, dia masih bertahan sampai kini selagi suaminya pulang ke rumah...
lor gitu pulak dah...

hurmm...aku tak taulah bagi korang sama ada perlu ke idak berahsia dengan pasangan memasing...
atau perlu berlaku jujur sejujurnya agar perhubungan yang terbina tidak 'rentung' di kemudian hari...
rasa korang camner???

entahlah...tadi pun aku dengar sikit jek, sampai opis, terus katup radio...
parking bawah tanah mana ada signal kan...
skang tak tau dah apa citer...
eh tadi ada terdengar kat tempat member sana...
ada sorang pemanggil cerita yang dia baru tau rahsia suami dia suka isap jari...
huhuhu...macam² rahsia terbongkar ek...

kalu tanya aku plak...ishhh...rahsia rumahtangga, mana leh kasi tau kat sini...
hahaha, rahsia la sangat...

notadijariku: aku kena rahsia kat suami ni, berapa amaun bonus aku bulan hadapan...hahaha...
pang!!! biarlah rahsia....

8 comments

Wednesday, October 31, 2012 8:44:00 AM

anum pun layan topik pagi ini
hehe

Wednesday, October 31, 2012 8:55:00 AM

sy blm kawen..tp kan, dlm ikatan perkahwinan sepatutnya x ada rahsia.. bila ada rahsia, nt jd isu lain.. blh jd pasangan akan mula hilang kepercayaan kt kite.. pd pemanggil yg kata tau suami dia ada skandal, seeloknya dia berbincang kan kak.. bahaya pendam rs sakit hati sensorang, nt lg parah..

Wednesday, October 31, 2012 9:01:00 AM

Hhehe..sbnrnye geram kt laki yg nk saman bini tu..ada ka patut nk saman bini sbb lahirkan bb tk comel..abes tu, laki die ni ensem sangat ke pun? Huhu...

P.s : rahsia? Biarlah rahsia..bak kata tok ti =)

Wednesday, October 31, 2012 9:07:00 AM

akak tak rahsia pun pasal bonus... cuma tak pernah bagi tau berapa yg dapat... sebab?... sbb akak pun tak pernah tanya berapa bonus hubby akak dapat... hehehe... yg penting akak dapat juga bila dia dapat... :)
hehehe berbelit-belit suda ayatnya...

Wednesday, October 31, 2012 9:33:00 AM

kih3..akupon..dpt bonus x btau laki..xseberape pon.heheh

Wednesday, October 31, 2012 9:53:00 AM

tah la laki aku tu ... rasanye cam semua je aku tau .... die pun tau pasal aku semua nye .... tak de rahsia la senang cite

Wednesday, October 31, 2012 10:34:00 AM

rahsia... rasanya sama cam eima, tadak rahsia, dua2 pun dah tunjuk true color masing2 masa bercinta kot hihihi

Wednesday, October 31, 2012 1:56:00 PM

bila dah kawin tiada rahsia,tp yg dulu2 biarlah rahsia hehe..bole ke mcm tu?

Post a Comment