Thursday, October 18, 2012

Tahun Ni Tak Ke Mana Pun


hurmm...sedih kan...tahun ni kami sefamili tak p oliday ke mana pung...
kalu orang lain mungkin dah banyak tempat yang mereka pergi dalam tahun ni...
tapi tidak aku...
disebabkan kengkangan masa dan faktor usia anak yang masih kecil yang menyebabkan kami tidak ber oliday tahun ni...huh...cepatlah besar nak...hehehe...

teringat dulu di akhir tahun 2007 masa tu kakak baru berumur beberapa bulan jek...
dan pertama kali plak dia naik kapal terbang tau...
kami ke LABUAN...itulah kali pertama dan kali terakhir buat masa ini aku ke sana...
bila nengok balik gambar lama, teringinnya nak p sana lagi...
nak pulak bila terbaca kat blog mamyharraz pasal labuan tu...
yelah, dulu masa p pun, tak banyak tempat yang kami lawati...
sebab masa tu ikut rombongan kan...
so bila dah tau banyak tempat yang menarik...rasa nak la p lagi sekali...
nak² p tempat makan yang sedap²...
eh teringat kat ketam masak bercili...bestnya....

masa kami p dulu, tempat yang sempat kami lawati adalah p nengok CHIMNEY...



dan singgah kat UJANA KEWANGAN...ni kira cam shopping mall jugak...
bebas cukai katanya... 

rindunya nak ke labuan...

notadijariku: nampaknya bulan 12 ni lah baru nak p holiday...
nak ke pantai timur macam tak 'sajak' plak sebab sekarang kan cuaca dah nak masuk musim tengkujuh...
hurmm... 
so kemana kita bang???

4 comments

Thursday, October 18, 2012 12:51:00 PM

nurul tahun niepun tak kemana mana.alik kampung hubby d kelantan n melaka jer.lain2 takdok sbb poket tak mengizinkan..masa lagi blum ujung taun dah abes cuti..la nie tgl 3 ari..sadis sungguh

takperlah pedulilkan org lain yang mampu.hehehe janji sihat suda

Thursday, October 18, 2012 12:56:00 PM

jom ramai2 weekend nie gie a'famosa..hehehehe

Thursday, October 18, 2012 2:06:00 PM

Belah2 utara kak...takpun bwk kakak ngn abam p legoland ;)

Thursday, October 18, 2012 3:21:00 PM

chimney tu kan belakang rmh kakak ipar sy tau cikmot..lenkali nak ke labuan time sy balik sana boleh sy bwk awk pusing satu labuan ;)

alahai tgk pic awk kt chimney tu terus rasa nak balik labuan sekarang!rinduuuuu sgt..

Post a Comment