Wednesday, October 31, 2012

Terima Kasih Daun Keladi...Lain Kali Berilah Lagi


hehehe, tajuk, kemain lagi ek...
tak reti bersyukur sungguh...huhuhu...
eh syukur atas pemberiannya...

alkisahnya tadi aku terima kunjungan 'drop by' dari my ex bos...
dia datang kejap pung...datang nak kasi kad kawin anak dia untuk aku agihkan kepada mereka yang tersenarai...
yelah, bos jemput tak ramai kan...ok aku paham...
dalam pada tu, ada la beberapa ole² yang ex bos bawakan tuk aku...
weeEEe saya suka saya suka...
mana tak suka, selambak keychain dari Australia...
wahh, ini sudah bagus...dah leh bukak kedai keychain dah ni...hehehe...

ada keychain koala...dan ada apa tah...aler aku sure korang pernah dapat kut ole² cam gini...
pastu murah rezeki iris, sebab dapat 'angpau' berisi dari ex bos...
katanya adiah tuk besday iris...
ok, leh bank in masuk akaun nanti...

tangan yang memberi lebih baik dari yang menerima...
untunglah bos keje jadi driver bas udara...
dapat p kemana sahaja...
bak katanya NOW EVERYONE CAN FLY...huhuhu...
nanti terbang ke lain jangan lupa beli ole² dari negara sana ye...
tu jelah yang mampu nya...nak fly memang tak mampu...uhukss...

tadi pagi terjumpa sampul duit raya dari Suzuki dalam peti pos...
kemain suka weii...
dah namanya pengumpul tegar kan...
nak pulak kat FB sana siap ada Group lagi untuk pengumpul sampul duit raya ni...
seronok punya teman yang sehobi dengan mak ni...hehehe...

notadijariku: eh tetiba aku pun kumpul setem jugak ni...
eh apakah??? kenangan mengusik jiwa...

11 comments

Wednesday, October 31, 2012 1:53:00 PM

bestnya..ada koal bear yg comel tu

Wednesday, October 31, 2012 2:07:00 PM

Banyak nya keychain. Nak satu ☺☺☺

Wednesday, October 31, 2012 2:29:00 PM

wahhh cumill tu..bak sebutir..kakakkakak

Wednesday, October 31, 2012 2:39:00 PM

rezeki2

Wednesday, October 31, 2012 3:08:00 PM

murah rezeki betui ... boss ko yg lama semua jenis ingat ke ko kak

Wednesday, October 31, 2012 3:20:00 PM

baguihnyer ex bos awak yerk... kalau akakpun suka sesangat...
dapat macam2 lak yerk...

Wednesday, October 31, 2012 3:36:00 PM

wow..banyknya keychain!!suka jugak!!hehehe..

Wednesday, October 31, 2012 3:45:00 PM

wah byk tu keycahian yg comey2 lagi

Wednesday, October 31, 2012 11:52:00 PM

Murh rejeki ang..cute ja k.chain tu

Thursday, November 01, 2012 1:39:00 AM

murah rezeki cik mot..

Friday, November 02, 2012 12:47:00 PM

alhamdulillah rezki ex boss kasi...hehe..

byk key chain..kasi satu leh..hehe

Post a Comment