Monday, November 26, 2012

Biar Gambar Berbicara


salam semua...
otak tepu...nak citer pasal lawatan ke KLIA itu hari pun lum sampai seru...
so layan jelah gambar yang ada...
gambar 2 beradik tu...
tak berbaju...





sekian, nanti kita sambung citer pasal lawatan ke MENARA KAWALAN TRAFIK UDARA di DCA, KLIA pada hari jumaat lepas...

notadijariku: see yaa...

11 comments

Monday, November 26, 2012 9:10:00 AM

comellllll abam mok ngan iris..hehehe

Monday, November 26, 2012 9:15:00 AM

dua2 tomei

Monday, November 26, 2012 9:24:00 AM

fahim slalu cite yg mok tak mo pakai bj kat sekolah ...." asek pakai suar je" hahaha

dedua bolat

Monday, November 26, 2012 9:32:00 AM

ni apa ni semua berlenggeng ni??

Monday, November 26, 2012 9:36:00 AM

erkkk... gambo bogel!...
larikkkk...

Monday, November 26, 2012 9:45:00 AM

Uiit..!! Ada kakak seksi di situ! 18sx!
Igt nk tgk gmbr umah..tetibe nampk kakak =)

Monday, November 26, 2012 10:04:00 AM

alamak...cekci la dua2..

Monday, November 26, 2012 10:26:00 AM

awwww...Iris cekciii...:-)

Monday, November 26, 2012 11:02:00 AM

sama la kakak..kikkikiki

Monday, November 26, 2012 11:14:00 AM

Comel tol la dua beradik ni! Haishhh! Abam tu kan, klu dibandingkan dgn Aydin...rsnye Aydin lagi besar. yadin bulan 3 thn dpn baru 3 thn. Tp da pki pampes xxl.

Tuesday, November 27, 2012 9:11:00 AM

ololo..montelnya
rasa nak cubit je :)

Post a Comment