Monday, November 26, 2012

Caption Gambar Yang Tak Boleh Blah Ayatnya...


esok la ek kita sambung pasal MENARA TRAFIK UDARA di KLIA tu....

hari ni aku nak kongsikan pasal caption gambar yang bagi aku memang tak boleh blah ayat dia...
semalam aku ada baca sebuah akhbar tempatan...
belek punya belek...pastu ternampak iklan di bawah ni...
hurmm...terfikir gak aku, 
eh masih ada iklan cam gini ek...
ni kira strategi marketing ke apa ni...

dan aku rasa kan, gambar tak salah, cuma caption yang ditunjukkan kat gambar tu memang tak boleh blah weii...
entahlah...ni bagi pandangan aku jelah...
naik segan pun ada nak baca caption nya...haiya...

ni antaranya...
Nak Lemas Saya Dibuatnya...siap besarkan ayat tu...
adeh, apa perasaan korang agaknya, kalu gambar korang keluar kat sini, pastu caption gambar memang tak boleh blah..??malu tak malu tak???
mak maluuuuuuuuuu....

yang ni pun sama...ehem ehem...

huhuhu...ceria jek gambar kan..
tapi derang tak tau caption yang keluar bagaimana...
huhuhu...

so apa kata korang???
aku takmo komen lelebih...
kang kena saman kang...
matiklamak...

16 comments

Monday, November 26, 2012 2:06:00 PM

tu lah..kadang2 terpikir.. "tegamaknya diorang buat testimoni begambar dengan ayat macam tu"

kok ye punnnn....

Monday, November 26, 2012 2:07:00 PM

adoi2...

Monday, November 26, 2012 2:12:00 PM

tak menghagak2..takleh blah pkai tudung lak tuh..adoiiyaiii

Monday, November 26, 2012 2:15:00 PM

tak tahu nak kata apa...tk malu ker model tuh?

Monday, November 26, 2012 2:23:00 PM

hurm, agak2 model yang di ambik gambo tu tau ker ayat yang akan syarikat tu gunakan pada gambo dia yerk.. huhu

Monday, November 26, 2012 2:33:00 PM

busuk punye iklan

Monday, November 26, 2012 2:55:00 PM

eerrghhh... tetiba rasa pening balik... macam nak demam balik... huhu

Monday, November 26, 2012 3:04:00 PM

ishhhh...malunyer...

Monday, November 26, 2012 3:14:00 PM

memang pun..mala bila baca iklan2 tu...banyak jer cara lain yg lebih sopan rasanya..ntah la..

Monday, November 26, 2012 3:40:00 PM

saye maluuuuuu....

Monday, November 26, 2012 3:43:00 PM

terlebih suda..citer dalam kain pun nak citer..huhu..malu jugak kalau saya..

Monday, November 26, 2012 4:05:00 PM

tau x pe..mmg x leh blah tu

Monday, November 26, 2012 4:40:00 PM

adoyaii malu ai nak baca ayat tew haha

Monday, November 26, 2012 4:57:00 PM

Maluuuuuu!

Monday, November 26, 2012 10:17:00 PM

Memalukan ...

Tuesday, November 27, 2012 9:06:00 AM

tak malu sungguh :(
cukup nyampah tgk iklan mcm ni

Post a Comment