Wednesday, November 14, 2012

Cepat...Nak Citer Apa...


hurmm...bosan weii...bosan sangat² ni...
kalu kat umah ni, aku dah sambung baca novel yang tinggal berbaki...
tapi kat opis ni...arghh...ari ni takde keje nak buat...
ni pun aku baru balik dari anto my bos ke meeting di MOT sana...
aku kan PA serbaneka...huhuhu...
jap lagi kena pikap dia plak...sib baik la drive kete bos...
kalu kete aku, rugi minyak kete tau...

esok cuti...jumaat keje semula...
hurmm, nampaknya agenda sok dok umah jelah aku ngan anak²...
nak p mana kan...kalu tak ujan leh ar bawa meke bertiga kuar bersiar²...
kalu idak, dok jelah dalam rumah sampai lebam...
sampai bosan nengok channel  612,613,615 and so on...
abam, sila tukar channel please...

aku tak tau nak citer apa ni...
nak bebel apa...
owh tadi dapat berita, mak dah terima cucu yang ke 13...
alkisahnya adik perempuan aku baru bersalin anak sulung dia tadi pagi...
baby girl...
bestlah awak, kakcik...untung iris ada kawan kecik sejantina...
hehehe....

ok nak citer apa lagi???
eh aku lemau ni...
perut pun lapo...nak makan takde pe nak makan...
kesian....

notadijadiku: selamat tahun baru semuaaaaaaaaaaaa....

9 comments

Wednesday, November 14, 2012 3:25:00 PM

selamat tahun baru CM ... claim elaun driver la kak

Wednesday, November 14, 2012 3:30:00 PM

kesiannya

Wednesday, November 14, 2012 3:40:00 PM

Bgs bos kakak dpt PA mcm kakak nie..hahahahha..congrats mak sbb dpt cucu..ngeeeeee

Wednesday, November 14, 2012 3:50:00 PM

hehehe tak pe... penutup tahun 1433 dpt rehat banyak.. :D

Salam Maal Hijrah 1434... Moga semuanya baik2 aja.. hihihi

Wednesday, November 14, 2012 3:57:00 PM

selamat tahun baru juga utk awk cik mot :)

Wednesday, November 14, 2012 4:15:00 PM

tu la kan.. akak pun lemau nie.. :D

Wednesday, November 14, 2012 7:57:00 PM

salam maal.hijrah!

Wednesday, November 14, 2012 9:51:00 PM

salam maal hijrah juga...mls nk bercerita juga..so tempek gambar jer..:P

Tuesday, November 20, 2012 4:57:00 PM

nurulpun masa nih dok cuti...duk keje sari,lepak uma sari..huhuhu

Post a Comment