Friday, November 16, 2012

Cuti Maal Hijrah


cuti maal hijrah semalam, kami anak beranak tak kemana pung...
walaupun cuaca baik, cerah tapi tiada kudrat nak keluar...
sudahnya anak² 24 jam main kat dalam rumah jek tiga beradik tu...
kesian kan...tapi kesian lagi kat aku kut kalu keluar nanti...
kang huru hara plak...
huhuhu....

sudahnya bermainlah sesama mereka sendiri...
aku hanya memerhati...sesekali kedengaran suara jerit pekik oleh aku tidak benarkan itu dan ini...
mak penat nak mengemas nak...arghh.......

MEREKA BERTIGA kesayangan hamba...
comel plak adik dok kat belakang tu...
hehehe...
si kakak cam biasa, gaya la sangat kan...

bukak khemah dalam rumah...
ha, mainlah puas² dalam tu...
tapi kejap jek tuuu...
adik pun takmo kalah, nak main macam orang besar...

kan dah kata, kejap jek...alih² tinggal lah kakak seorang jek dalam khemah tu...

kadang sian plak kat mereka...
dok kat umah merpati ni, ginilah kan...
ate, nak buat camner...
tunggulah, sikit masa jek lagi...
hehehe...

notadijariku: wiken ni pun dok rumah lagi...alahaii...

9 comments

Friday, November 16, 2012 10:52:00 AM

dok kat umah mmg best.. riuh dengan anak2.. kejap gelak.. kejap nangis kena usik.. mmmm mcm tu la kita.. walau apa pun seronok sgt jadi suri rumah sekali skala kan..

Friday, November 16, 2012 10:59:00 AM

Tkpre..nnt kan nk p cuti2 =)

Friday, November 16, 2012 10:59:00 AM

sy pun tak kemana kak oi..duduk rumah melayan anak2 jer..

Friday, November 16, 2012 11:05:00 AM

sy pun duk umh je kak.. niatnya nk g umah akak, tp lemau semcm je.. hukhuk

Friday, November 16, 2012 12:20:00 PM

sama ja cam akak pun, cuaca panas sgt kat sini, siratu dah 3 hari demam, malas nak kluar, dok melepak dlm umah jelah

Friday, November 16, 2012 12:25:00 PM

Even main dlm umah pun dieorg ttp happy2 jeeee...hehehe

Friday, November 16, 2012 9:12:00 PM

cuti2 nie duk rumah lagi best .. tapi duk rumah x leh lama .. bosan lak .. nak2 anak2 cuti sek kan ;)

Saturday, November 17, 2012 9:08:00 PM

dok rumah pun best jugak melayan anak2 ni hihi...dah besar dah budak 3org tu ye hihi

Tuesday, November 20, 2012 4:14:00 PM

cumil2=)

Post a Comment