Monday, November 12, 2012

Hari Yang Lemau...Happy Deepavali


hurmm...lemau tul pepagi ni...
tapi yang bestnya jalan bapoknya lengang hari ni...
yey, cuti sekolah dah bermula...
anak² yang cuti, tapi mak pak masih bekerja...
tapi tadi pagi aku nengok tak banyak kereta pun di atas jalan raya..
mungkin ada ibu bapa yang menyambung cuti sampai deepavali esok atau sampai awal muharam khamis ni kut...
wahh, lama cuti...tapi aku masih disini...
camner nak cuti, sok hubby keje kat perak...nyambut perayaan deepavali kat sana...
hurmm....takpelah, keje katanya...

so lemau dipagi hari ni, aku tempek gambar dak iris ni ek...
semalam genap umur dia setahun sebulan...
alhamdulillah, dah boleh berjalan dengan laju...
suka aku nengok, panjang langkah dia...lepas ni leh ar kita berholiday ye dik...
hehehe...

budak banyak fiil sekarang ni...
suka marah² bila tak dapat sesuatu yang dia nak dari abam mok atau kakak dia...

senyum tak perlu kata apa²...
gigi dak iris sekarang dah 12 batang...
4 di atas, termasuk 2 gigi geraham di kiri kanan...
4 di bawah termasuk 2 gigi geraham di kiri kanan...
patutlah makin kuat makan sekarang, rupanya gigi geraham dia dah muncul...
cepat benar gigi kamu tumbuh dik...

ok sekian, aku lemau ni...
malas nak wat keje...bos dah sampai, tapi lum masuk² ke bilik...
so tiada arahan diterima lagi...
hurmm...

9 comments

Monday, November 12, 2012 9:26:00 AM

sama lah..lemau sgt rsnya..nk bangun pon mls..haizz!

Comey Iris..:-)

Monday, November 12, 2012 9:58:00 AM

mmg lemau ..tp nak buat camana cuti dah habis..kejelah jugak..

alahai comeynya dak iris nih..kemain sakan dia senyum..dah dapat kaki lagi panjanglah langkah dia ya..

Monday, November 12, 2012 10:29:00 AM

wahh iris dah boleh berjalan laju ..kawan setaska mu tu masih malas ... asal sebut tatih je cepat2 die duduk ...heeeeeee ari tu kemain die asek berjalan 5-6 langkah jatuh....

Monday, November 12, 2012 11:15:00 AM

Lemau gak nih.

Monday, November 12, 2012 12:57:00 PM

don;t worry...
be happy ! ^_^

ceria2 selalu..ewah! =P

Monday, November 12, 2012 3:04:00 PM

sm la lemau gk hari ni...ingt bdk kecik tu plak...huhu...

iris dh laju bjln ye...irfan pon dh leh bjln, sblm ni x berani nk lps tgn...tp la ni..gian plak bjln..hikss..cuma gg dia je duk 6btg tu jek...x tmbuh2 lg yg len..hehe

Monday, November 12, 2012 3:19:00 PM

salam super sahabat,
tetap semangat dan sukses selalu ya
ditunggu kunjungan baliknya :)

Wednesday, November 14, 2012 9:23:00 AM

hihi..lemau..

alolo comeynya dia senyum..dah pandai bejalan yer

done BR ;D

Wednesday, November 14, 2012 3:03:00 PM

aiyakkkk...geramnya!!!

Post a Comment