Monday, November 12, 2012

Minum Petang


petang semalam tak kemana pun kami anak beranak...aku ni dok terperuk jek kat rumah dari pagi pai petang...sian kat iris, ngamuk nak kuar...huhuhu...
hubby jek kuar bawa anak berdua tu ke taman permainan...

bosan bosan tu, sempat aku membakar sebiji kek cokelat...
ni adalah kali pertama ye aku membaking kek cokelat...
aku dah pernah kata kan, yang aku ni agak lemau dan kurang keberanian nak membaking segala ni...
ni pun buat dalam keadaan tergesa² dan cepat²...
sib baik la menjadi...
testur kek agak lembut dan basah...
ok, len kali bleh buat lagi...buh cokelat chip banyak² dalam tu...

sib baik lah abam mok suka...
siap bawa bekal ke taska tadi pagi...

hurmm, sok cuti, pagi sok kena p pasar beli barang basah...
wat stok di kala kelaparan di kala hujan menyimbah bumi kan...

8 comments

Monday, November 12, 2012 2:14:00 PM

kek coklat, lama akak tak buat

Monday, November 12, 2012 2:21:00 PM

okeh ada la keberanian tu.. ;)
pasni buat durian crepe plak ek, hha! :)

kire akak rajin la jugak..
saya ni kalu buat kek coklat mmg pakai tepung kek coklat ajaib tu aje..yg org jual online rm10 sepeket tu, hehehheeh...lagi malas! =p

p/s: baby nayli muntah..tu sbb kene tukar baju =p

Monday, November 12, 2012 2:30:00 PM

corak pinggan tu sama cam saya nye.. tapi saya nye mangkok.. :D free beli apa tah.. ubat gigi kot.. :D
pssstt.. sedap minum petang.. saya bawa bubur kacang hijau je.. :D

Monday, November 12, 2012 2:44:00 PM

percubaan pertama dah berjaya oklah ni cikmot..ya ke dua ketiga nnt mahirlah baking membaking ni :D

Monday, November 12, 2012 2:56:00 PM

hebat tu kak tak bantat ..aku bantat hahahha tu bermakna kesenian ko lebih hebat

Monday, November 12, 2012 3:05:00 PM

bagus tu ada gk keberanian nk buat..mjadi plak tu...bsmngt lg la nk buat lps ni..hehe...

sok cuti shari , nk lepak umah je kut..hahaha..

Wednesday, November 14, 2012 9:22:00 AM

ok la tu..belom cuba belom tau kan ;D

nway salam kenal follower baru ;d

Wednesday, November 14, 2012 3:02:00 PM

bila tgk kek cekelat ni, bru teringat, dh lama xmembaking.. sian oven sy tu..

Post a Comment