Thursday, November 22, 2012

Muhammad Amirul Hakimi


ok, sebelum ni aku pernah cerita pasal cucu mak yang ke 13 kan...iris adalah cucu mak yang ke 11...
dan yang ke 12 adalah MUHAMMAD AMIRUL HAKIMI ni...
anak adik perempuan bongsu aku...
lahir bulan 10 itu hari rasanya...
eh aku pun dah lupa...
kena tanya mak dia balik la...ekekeke...

ha ok dah dapat...lahir pada 4 Oktober 2012 yang lepas...
jam 1.10 pagi di Hospital Temerloh sana...
seme anak orang pahang ni...sobs...
aku pun lum sempat bertentang mata lagi ngan anak anak buah ni semua...
alahaii, bila tah nak bersua kan..
mokde korang ni sibuk sangat...
puihhh...

oklah ni tuan empunya nama...

ni waktu baru lahir...

dan ni wajah terkini...
tembamnya lahai...
mokde pun lum nengok lagi ni ha... 

dan ini lagi...

sesekali kena gak pomot depa kat blog ni...
hehehe...

6 comments

Thursday, November 22, 2012 3:51:00 PM

wow!pipi kembang setaman..sedap digigit tu..haha..

Thursday, November 22, 2012 4:06:00 PM

tu dia aih..... double chin2..... gomoi sodap ni....

Thursday, November 22, 2012 4:08:00 PM

tomei2

Thursday, November 22, 2012 4:12:00 PM

alaaaa..comelnyeeeeee....geramnyeee..montok2..

Thursday, November 22, 2012 4:23:00 PM

sebijik nama anak no 2 saya.. Muhammad Amirul Hakimi.. :D gara2 dulu ngandung kan dia, suka sangat nama kawan asben yg di panggil kimi.. so just letak nama tu w/o tau nama sebenarnya si kimi kawan asben tu.. lepas dah bersalin, register surat beranak semua.. skali si kimi datang umah.. tanya nama apa.. so jawab lah.. muhammad amirul hakimi.. dia senyum.. rupanya sama ngan dia.. dan skrg.. nampak lagi nama yg sama kat sini.. hehehehe

Thursday, November 22, 2012 4:51:00 PM

Montelnya.

Post a Comment