Friday, November 16, 2012

Nur Arissa Irdina


cuti deepavali itu hari, adik perempuan aku dah selamat melahirkan bayi sulungnya...
perempuan...
yang diberi nama NUR ARISSA IRDINA kut...
sebab tak daftar lagi kan...
tak taulah kalu dia tukar nama lain plak...
bukan boleh caya dia ni...hehehe, selagi mykid tak buat...
ihikss...

so my adik adalah mms beberapa keping gambar arissa tu...
mula aku nengok terus terdetik, eh eh, macam muka abam mok masa lahir la...
sebabnya arissa ni sepet dan ada pusar di dahi sama seperti abam mok...
terus bitau kat adik, sah sah dia terkenan ngan abam mok ni..
hahaha, sebab my adik kulit agak gelap...dan mata dia tak sepet...
hehehe...

ok ni gambar abam mok masa beberapa jam selepas lahir...
no wonder la kan sampai sekarang mata dia sepet...

dan ni arissa irdina itu...

time dia tido...
bestnya bau baby... 

cucu ke 13 mak aku...
no 14 dan 15 bulan 2 dan 3 tahun depan...
makin bertambah la bajet duit raya tahun depan ye...
hehehe...

16 comments

Friday, November 16, 2012 2:35:00 PM

wow... baby comel lah.. tak sabarrrr tak sabarrrr tak sabarrrrrr (dlm citer istanbul aku dtg) hahahaha x sabar nak tunggu lagi 10 minggu.. :)
TAHNIAH ye.. ada baby baru.. meriah rumah nenek nanti.. sama saya pun mak/abah dah ada 15 cucu.. + saya nye next year bulan 1.. ada 16 jadinya.. hahahah parah duit raya wooo..

Friday, November 16, 2012 2:50:00 PM

so comel mcm sy.. ehhh..

Friday, November 16, 2012 2:50:00 PM

tahniah utk adek CM ...comey ...

byknye cucu .....

Friday, November 16, 2012 2:56:00 PM

tahniahh dear..alhamdulilah..bertmbh lg umt di dunia ni..rambut lebat...comey !

Friday, November 16, 2012 3:12:00 PM

comelnyeee...aah la..mcm muke abam mok...

Friday, November 16, 2012 3:24:00 PM

ramainya cucu...mesti meriah kalau kumpul reramai kan?

Friday, November 16, 2012 3:29:00 PM

Alhamdulillah dan tahniah atas kelahiran baby baru :)
Sedap nama tu :D

Friday, November 16, 2012 3:32:00 PM

yelah sama dgn muka abg.
pepun selamat dtg kedunia baby baru :)

Friday, November 16, 2012 3:45:00 PM

Congrats!!! Saya tggu hari gak ni, hehe...nk pt anak sedara baru

Friday, November 16, 2012 4:08:00 PM

Sedapnya nama...

Friday, November 16, 2012 6:03:00 PM

lebatnya rambut baby 2..moga jd ank y baik ye baby...hihi

Friday, November 16, 2012 6:07:00 PM

sedap nama..arissa tu nama peberet i..hehe

btw..congrats ye to ur sis!!

Friday, November 16, 2012 6:07:00 PM

sedap nama..arissa tu nama peberet i..hehe

btw..congrats ye to ur sis!!

Friday, November 16, 2012 7:55:00 PM

muka copy paste sungguh.. :D

Friday, November 16, 2012 9:11:00 PM

tahniah dik !

wahh comelnyeee arissa ..
welcome to the world ! ... geram tgk .. tembam pipi ! .. ;)

Tuesday, November 20, 2012 4:13:00 PM

cumilnyerrrr=)adik nurulpun barujer bersalin tapi raya aji arituh..baby boi..mmg sedap bau=)

Post a Comment