Thursday, November 22, 2012

Rezeki RM5000 Untuk Anak-Anak


salam semua...ingat tak itu hari dulu, aku pernah up pasal DURIAN RUNTUH RM15 ribu ni...
fyi, duit RM15k tu diberikan secara berperingkat tau...
RM5k untuk bahagian ayah (ayah dah takde)
RM5k untuk mak (so mak dapat tuk bahagian ayah)
dan RM5k untuk bahagian anak² (aku ada 6 beradik)

so semalam aku dah dapat bahagian tuk anak²...
memandangkan aku ada 6 beradik so duit RM5k tu dibahagikan seramai 6 orang...
makanya dapatlah setiap seorang RM833.30..
alhamdulilah, syukur atas rezeki yang Allah berikan ini...
tepat pada masanya ia masuk, sebab time nilah nak pakai duit bayar duit pendaftaran taska itu ini kan...
bukan takde duit lain, tapi kalau boleh takmo usik langsung duit simpanan yang ada kan...
sebab duit tuk tuk keperluan lain...
rumah baru pun dah nak siap ni...95% dah siap...agagaga...

pepun terima kasih kat mak atas rezeki ini...
dan terima kasi kat kak long sebab tolong bank in kan tuk aku...
betul² amaun diatas dia bank in kat dalam akaun M2U tu...alahaii kaklong...
jasa kalian sangat dikenang...
besar amaun buat orang macam aku ni kan...dikala sesak menghimpit...
next gaji lambat lagi...

notadijariku: harap hubby tak baca entry ni...sebab dia lum tahu tu...
hahaha...eh dah tu ustazah kata duit isteri, memang tuk isteri kan...
ihikss...

14 comments

Thursday, November 22, 2012 11:03:00 AM

bestnya

Thursday, November 22, 2012 11:13:00 AM

Untung jadi anak felda yer.

Thursday, November 22, 2012 11:18:00 AM

alhamdulillah syukur..rezeki.

Thursday, November 22, 2012 11:58:00 AM

saya cucu orang felda....heheheh...rezeki tu....

Thursday, November 22, 2012 12:03:00 PM

sama lah sy pun dh dapat adik bank in hihi utk guna daftar anak sekolah gak..tp kan suami tak dapat lagi dia jengka gak jengka 2 tak tau napa..senyap je takda pun org kg call bgtau pelik lak lambat huhu

Thursday, November 22, 2012 12:29:00 PM

Rezeki..alhamdulillah..

Thursday, November 22, 2012 12:30:00 PM

alhamdulillah..mmg next gaji lambat laginie.huhu

Thursday, November 22, 2012 12:34:00 PM

Oh ... Ye ker ... Saya menantu jer....

Thursday, November 22, 2012 1:27:00 PM

bileee felda kat perak nak dapat niii hahahah..

Thursday, November 22, 2012 2:06:00 PM

alhamdulillah, ada rezeki..

Thursday, November 22, 2012 2:11:00 PM

gile besh kena TK kat tok jib la ni ...

sronok aku dgr anak felda dpt durian runtuh ni ..dengki pun ade ... mardi tak mo bg ke anak pesawah ke ...

Thursday, November 22, 2012 4:09:00 PM

tamak nk mkn sorg nmpk... hahahahaha... untung kamo ye jdi anak felda ni... byk dpt tu...

Thursday, November 22, 2012 4:43:00 PM

alhamdulillah..untung kakak..;)

Sunday, November 25, 2012 9:40:00 PM

Alhamdulillah rezeki

Post a Comment