Monday, November 5, 2012

Sama Cantik Sama Padan...Tahniah Buat Farid Kamil Dan Diana Danielle


hurmm...pepagi dah disogok dengan gambar pernikahan mereka di wall FB...
terdetik dihati...arghh, cantiknya mereka...
sama cantik sama padan...
semoga mereka berbahagia hingga ke hujung nyawa...

hari sabtu lepas, tak berkesempatan nak nengok majlis pernikahan mereka di kaca tv...
masa aku nak nonton tu, tetiba siaran tergendala...arghh...memang asTERUK tau...
sib baik ada siaran ulangan...(ulang sampai bosan la plak...)

suka nengok majlis pernikahan mereka berdua...
apa yang boleh aku katakan, sangat sempoi...
dan paling aku suka nengok, diana bertudung litup walaupun dia bernikah di tempat terbuka bukan di masjid...
macam nilah yang kita nak...hormat majlis akad dan nikah...
cantik dia pada hari tu...
dan dan dan...si tot apa kurangnya...makin hensem la plak...(bye aaron ajis...) hahaha, tetiba...

pepun memang cantik 'tembakan' gambar dari Annas Easkey ni...
terbaik!!!







notadijariku: aku kahwin dulu, takde pun amik gambar PS cam gini...
tu yang aku kagum nengok gambar perkahwinan orang lain...
maklumlah, majlis kahwin bajet ciput...huhuhu...
pepun syukur kan, moga Allah berkati perkahwinan kami hingga ke hujung nyawa...
amin...

12 comments

Monday, November 05, 2012 8:24:00 AM

tahniah

Monday, November 05, 2012 8:32:00 AM

Time saya kawen dulu..takde sape pun amik gmbo kami guna dslr..ksian.....

Monday, November 05, 2012 8:49:00 AM

cikmot..
saya tertengok majlis akad nikah diorang semalam.mmg sempoi abis tapi saya suka sgt.nampak sweet giler.moga bahagia mahligai cinta mereka berdua.sama cantik,sama padan..

FK mmg ensem ;)

ha'ah.majlis kita dulu xde pun ambik gambar camni kan?

Monday, November 05, 2012 8:53:00 AM

alalalala...
sewwwwweeeet sgt!

Monday, November 05, 2012 8:56:00 AM

deme mmg cantik kan...suke tau

Monday, November 05, 2012 9:07:00 AM

ajak lah abhi photoshoot anniversary..leh pakai baju pengantin balik..ekeke

Monday, November 05, 2012 9:54:00 AM

tengok gak wedding diaorang..lain dr lain...selamat pengantin baru!!

Monday, November 05, 2012 10:02:00 AM

memang gambar cantik2 belaka
samala akak dulu pun, takdenye gambar2 cantik camni.

Monday, November 05, 2012 11:32:00 AM

sweet dorang...

pstt; sm la kita pon kawin dl x de pon PS cm gini...hehe

Monday, November 05, 2012 1:16:00 PM

diorg sgt sweet

Monday, November 05, 2012 2:25:00 PM

xpe la.. buat sndri lak.. gune kamera.. letak kamera ats meja.. ajak org umh nyorok blkg langsir.. ekekekekek peaceeee

Monday, November 05, 2012 5:30:00 PM

sangat minat ngan farid kamil ni.. sweet subgguh wedding pic diorg ni!

Post a Comment