Wednesday, December 26, 2012

Banjir Owh Banjir


hurmm...khabarnya banjir yang melanda negeri di pantai timur makin buruk...
alahaii, dugaan di hujung tahun....
hujan tanpa henti di kebanyakkan tempat tak semena telah mengundang banjir...

jumaat petang aku mau gerak pulang ke jengka, di pahang sana...
tapi alhamdulillah, so far, sepanjang aku hidup, lum pernah kut jengka aku dilanda banjir teruk...
eh ke ada sekali...tah aku pun dah lupa...
tapi so far rasanya belum ada kut...

tapi nengok berita terengganu, kuantan, kelantan makin teruk air naik kan...
so kepada kengkawan dan mereka yang terlibat dengan banjir ni...
harap berhati2 ye...
semoga kalian semua selamat hendaknya...
dan semoga kita terhindar dari apa jua bahaya yang mendatang...
amin...

7 comments

Wednesday, December 26, 2012 9:38:00 PM

harap2 banjir cepat2 surut kan..

Wednesday, December 26, 2012 10:12:00 PM

@intanfirdaus247
tulah kak, harap2 cam gitulah..sian kat depa kan..

Wednesday, December 26, 2012 10:21:00 PM

Pantai timur banjir tahun nie teruk kan kakak..mujur temerloh xbanjir..ehhh ke banjir to xteruk..heheheh

Thursday, December 27, 2012 12:18:00 AM

tuelah moga banjir cepat surutlah

Thursday, December 27, 2012 12:30:00 AM

Doakan utk mereka selamat hendaknya..

Thursday, December 27, 2012 8:56:00 AM

kesian kat dorang yang kena banjir ni kan

Thursday, December 27, 2012 9:13:00 AM

tu la..sian bila dgr berita & baca paper..dah la nak mula seklah nie..semoga semuanya cepat kembali ok..amin!

Post a Comment