Friday, December 7, 2012

Cakar Ayam


hurmm...selamat pagi semua...
pagi cam biasa, hari ni giliran aku bertugas si pantry...
siapkan apa yang patut...sediakan minuman, makanan untuk para para kapten yang ada...
ok, mari kita menyemarakkan kembali pantry kita...yey...
seronok nengok bapak² kapten makan beramai²...

so mari kita mulakan tugas...
cam biasa hari ni bos baru masuk...4 hari ke kuching...
owhh, tergendala aku nak sambung nengok drama korea hari ni...
dr. jin kita jumpa nanti...
siapkan dokumen yang perlu dia take action...
perlu tandatangan...
sedang aku asyik dok curi² nonton ni, tetiba datang seorang officer...
naper kapt??? tanya aku...
ni i tak berapa paham tulisan dato ni...jawab beliau...
owh, mari saya lihat...terus aku membaca apa yang ditulis oleh dato itu...
hurm...aku dah agak dah, memang perkara ini akan terjadi...tak semua officer boleh membaca tulisan bos yang agak 'cantik' itu...
seringkali aku komplem bila tiba masanya aku kena taip semula draf yang dibuat...
kadang memang down jugak...mana taknya, tulisan kakak lagi senang dibaca dari tulisan beliau...
hehehe...eh bukan bukan...bukan mau kata tulisan dia cakar ayam...
tapi tulisan dia lebih kepada tulisan seorang doktor dari tulisan seorang pilot...
tulah aku pernah tanya, naper bos tak jadi doktor dari menjadi pilot..
eh ada kena mengena kah???
ok lupakan...

dulu, masa kat sekolah menengah, ada seorang classmate aku dan beliau seorang lelaki mempunyai handwriting yang begitu kemas...kalah tulisan seorang perempuan....
ye, aku jarang menjumpai lelaki yang mempunyai tulisan yang cantik...
yang senang dibaca...berbanding dengan perempuan...
benar bukan...

erkk, tulisan aku gimana ye???cakar ayam kah?? ke cakar beruang...
hahaha, sendiri tengoklah...

ok bye...

9 comments

Friday, December 07, 2012 8:53:00 AM

salam sis
ingatkan kuih cakar ayam
hehe

Friday, December 07, 2012 9:01:00 AM

same la kak..tulisan bos pun pegawai lain susah bace..last2 tanye sendiri kat bos balik..hehehe..

tulisan akak comel la..

Friday, December 07, 2012 9:11:00 AM

nasibla tulisan bos ya sonang di baca....

Friday, December 07, 2012 9:23:00 AM

Igt nk citer pasal kuih cakar ayam!! =)

Friday, December 07, 2012 9:30:00 AM

lelaki mmg susah nak tgk tulisan mereka kemas, cantik dan kretip






suami saya jenis tulis sebutir2... terlebih senang nak baca. hahahaha

Friday, December 07, 2012 9:31:00 AM

lelaki mmg susah nak tgk tulisan mereka kemas, cantik dan kretip






suami saya jenis tulis sebutir2... terlebih senang nak baca. hahahaha

Friday, December 07, 2012 9:31:00 AM

lelaki mmg susah nak tgk tulisan mereka kemas, cantik dan kretip






suami saya jenis tulis sebutir2... terlebih senang nak baca. hahahaha

Friday, December 07, 2012 9:31:00 AM

hehee. mesti jenuh nak pahamkan tulisan tu kan kak .:D

Friday, December 07, 2012 9:48:00 AM

sama la..tulisan boss2 nie memang mcm tu kot..

pstt..Ayu puningat pasal kuih cakar ayam..cedapp

Post a Comment