Tuesday, December 11, 2012

Hari Sabtu Yang Lepas


hurmm...rekod kut, sebab ujung minggu yang lepas aku anak beranak terperuk kat dalam rumah jek 24 jam...
kesian kan...mana taknya, nak p mana kalau 2 hari tu hubby kena keja...
tak kuasalah mak nak keluar berempat tanpa hubby...
takmo amik risiko luar jangkaan...hahaha...

ekseli hari sabtu yang lepas hubby kena keje kat kompleks bunga raya sana...
jadi emcee sempena Istiadat Keberangkatan Tiba SPB Yang Dipertuan Agong dan SPB Raja Permaisuri Agong dari Indonesia...
masa baginda p sana pun hubby jugak emcee nya...
balik pun kena jadi emcee jugak...
ni kali keberapa tah hubby aku tu jadi emcee melibatkan agong aku pun dah tak kira...
banyak kali dah kut...untunglah dapat nengok orang besar negara secara dekat...
dan untunglah jugak dapat p kompleks bunga raya tu...
kalu kita takde acara rasmi jangan harap nak p situ kan...
sebab situ tempat departure dan arrival para² VIP dan VVIP negara jek...
hurmm...

so mari aku kongsikan beberapa gambar yang aku cilok dari FB hubby...
rajin dia update...(sebenarnya bukti kat aku dia p kejer...agar aku tak salah tafsiran...hahaha)


suka nengok dengan penampilan baru SPB Raja Permaisuri Agong tu...
dah bertudung litup...ayu gitu...
yang tu yang tu, haah yang tulah...bila lagi...hehehe...

notadijariku: perlukan emcee??? untuk sebarang majlis??? boleh kontek en harris...
eh tetiba promot plak...hewhewhew...

10 comments

Tuesday, December 11, 2012 10:37:00 AM

wow kagum jap tgk gambar2

Tuesday, December 11, 2012 10:48:00 AM

bestnyer tgk gambar...

Mmg jenuh kalau uols nk bw anak2keluar without hb kan..baik dok umah...kalau sy pon mmg penat..huhu..

Tuesday, December 11, 2012 10:53:00 AM

untung ye boleh join sekaki

Tuesday, December 11, 2012 10:54:00 AM

mesti suara sedap en harris ni..patut la pn izan tergoda...haha..larikkk...

Tuesday, December 11, 2012 11:30:00 AM

bakpe tak join sekali kakak...kikikik

Tuesday, December 11, 2012 12:13:00 PM

emcee utk mejelis kawen dia ambil jugak ke

Tuesday, December 11, 2012 12:13:00 PM

bestnyeeee husband kakak jd emcee agong...org yg jd emcee nie confident level die mmg tinggi..husband kakak mesti gitu jugak kan..sbb bkn semua org leh jd emcee..gud22..;)

Tuesday, December 11, 2012 2:28:00 PM

@Cik Puan Nurul
HAAH, emcee orang kawin pun dia buat jugak...pernah dia jadi emcee tuk anak dato mana tah itu hari...hehehe

Tuesday, December 11, 2012 4:02:00 PM

untung husband u ek..hehe

Wednesday, December 12, 2012 9:19:00 AM

untungla encik haris.. hehe..

kak, LIMA nt akak dpt pape tiket free x?

Post a Comment