Friday, December 28, 2012

Ini Bukan Kerja Gila


hehehe, borang ABPBH 2012 yang terkumpul dari 22 November hingga 25 Disember yang lepas...
eh eh, ini bukan keje giler ye...
tah tahun ni tetiba kerajinan merasuk untuk aku hantar borang penyertaan...

aku tak kira la berapa banyak borang yang ada...
tak larat nak kira...penat jari mak mengisi borang, menulis alamat...
dan menanda artis mana yang layak untuk top 5 tau...
hahaha...giler kan...

dan semalam dah selamat di pos lelaju ke alamat yang tertera...
sebelum tarikh tutup pada 31 Disember ni...
harap sampai la sebelum tarikh itu kan..
kalu idak sesia aku kumpul borang ni semua...

by the way terima kasih buat kawan² terutama ayang anje, yang sudi kasi borang kat aku...
mekasih bebanyak ye yang...
kita tunggu top 5 keluar...kita undi lagi...
mana tau leh menang sebuah kereta untuk pengundi di rumah...
hahaha...

notadijariku: berangan itu percuma ye semua...

12 comments

Friday, December 28, 2012 3:06:00 PM

tak pe berangan itu percuma...tapi kalo menang pon percuma jua..kakakka...yang pasti AA...

Friday, December 28, 2012 3:15:00 PM

salam petang jumaat
singgah ptg :)

Friday, December 28, 2012 3:21:00 PM

insyaallah mana tau rezeki mung..

Friday, December 28, 2012 3:21:00 PM

Berangan mmg best....

Friday, December 28, 2012 3:23:00 PM

mana tau ada rezeki..

eh sempat ke anta semalam smpai ari isnin ni ttp
aku ari isnin lepas nk anta cocopie
rasa mengelabah takut xdan sampai tutup 31hb gak

Friday, December 28, 2012 3:34:00 PM

Hebat btul kakak sorg ni! =)

Friday, December 28, 2012 4:07:00 PM

wahhhh ni kalo nama ko umum kat TV bangga maakkkkk

Friday, December 28, 2012 4:35:00 PM

Kelas ko maria!!haha..rajin sgt!anyway good luck!

Friday, December 28, 2012 8:24:00 PM

Salam Ukhwah

jalan-jalan sini tengok awk isi borang. wahh gigih kan..

Nisah nak hadiah, tp tak rajin nak isi borang nih?? cane ?? (^_~)

Saturday, December 29, 2012 2:00:00 AM

kita doakan moga murah rezeki akak...
verangan itu percuma tapi kalau dapat hadiah percuma kita suka sangat

Tuesday, January 01, 2013 11:21:00 AM

Kak, mana tau rezeki akak menang kan..

Thursday, April 04, 2013 3:24:00 PM

mmg gile sbb dah menang ..hihi

Post a Comment