Wednesday, December 5, 2012

Izani...Izyan...Dan Mungkin Lepas Ni Izan...


hurmm...agak ketinggalan bukan...
orang lain dah lama perkatakan pasal juara Masterchef Musim Kedua tu, si Izyan...
tapi aku baru terhegeh² nak bercerita...
bukan aku lupa...tak tak ingat sikit jek..

mana tidaknya...rancangan tu kan bertembung dengan perlawanan bola antara Malaysia dengan Indonesia...
sebagai rakyat malaysia aku lebih pentingkan bola...
wah semangat gitu...yes i'm proud to be malaysian..

ok berbalik pada Izyan...aku ni kadang nengok kadang tak nengok rancangan Masterchef tu...
kadang aku layan ulangan jek pung...
tah, rasa musim ni tak berapa nak menarik perhatian aku tuk jadi penonton setia...
tapi dalam pada tak nengok tu, tak sangka aku yang Izyan boleh jadi juara,...
bab kata hate lovers dia, eh izyan yang kelam kabut tu pun leh masak...leh jadi tukang masak..kau hado??? ok aku jawab aku takdo...haha...

tapi siyes la kan, dalam pada kelam kabut dia tu, yang ada turun naik dan sampai ada satu tahap tu hampir tersingkir, tapi dia ada semangat juang yang tinggi...
dan akhirnya dia berjaya menjadi juara Masterchef Malaysia Musim ke 2...
tahniah buat Izyan...cita cita anda nak jadi tukang masak terlaksa...eh RM100 ribu ringgit saper nak kasi kan...wahh..terbeliak mata mak...

so Izani dah...Izyan dah...lepas ni mungkin Izan plak...
pang!!! dasar tak sedar diri...
eh berangan itu percuma kan...

salah tak salah tak...

notadijariku: hai wan zack haikal...erkk...rasa remaja gitew...hewhewhew...

15 comments

Wednesday, December 05, 2012 2:39:00 PM

heheh suka baca entry nie sis

Wednesday, December 05, 2012 2:42:00 PM

mana tahu rezeki IZAN pulak....hahahahaha

Wednesday, December 05, 2012 2:50:00 PM

kalau izan yg masuk sy akan terpacak depan tv tanpa miss #percayalah
hehe

tahniah pada izyan :)

Wednesday, December 05, 2012 2:57:00 PM

tajuk pon dah buat saya bantai gelak besar...kakakakkak..insyallah kan kakak...mak sy kata...mungkin jugak air tangan org tu best mlm tu...x tau la kan

Wednesday, December 05, 2012 2:57:00 PM

ok...ujian pertama utk Izan - sila buat crepe durian... ;p

Wednesday, December 05, 2012 3:06:00 PM

eh eh..aah la kan..next year jgn lupe masuk..hahaha

Wednesday, December 05, 2012 3:32:00 PM

korg ni fenomena betui la ..ari tu sebuk ngan KFCM kali wan zack plak...... dasar pantang nampak daun muda ...hahaha zaman apek dah merundum

Wednesday, December 05, 2012 3:35:00 PM

oklah.. saper2 yang bernama izan di luar sana.. apa lagi.. jom hihihi :D

Wednesday, December 05, 2012 3:45:00 PM

Kompom tahun dpn mu plk..eh impian terlaksa ke?mcm menu plk

Wednesday, December 05, 2012 4:13:00 PM

Cer masuk, mana tau rejeki kan...hehehe...

Wednesday, December 05, 2012 4:18:00 PM

hoh!tinggi imaginasi tu kak oi..haha..tp xpe,berangan tu free kan..kahkah..

Wednesday, December 05, 2012 8:14:00 PM

Salam..

Mmg rezeki izyan sbb haritu nyaris2 nk keluar dah...tp spe sngka dia juara mengalahkan ah hong tu... sy suke che lah...weeee

Thursday, December 06, 2012 8:52:00 AM

ok, nt sy amikkan borang ye..

Thursday, December 06, 2012 10:36:00 AM

tak bertembunglah.. MCM2 start 10.30. sikit lagi nak habis perlawanan bola tu..

Thursday, December 06, 2012 11:08:00 AM

Hheeee, mana tau.. Nanti kena masuk la dan tonjol bakat terpendam ;D

Post a Comment