Monday, December 31, 2012

Ke Pesta Pulau Pinang


maaf ye, citer dah cacamarba dah ni...
ikut mana dan yang aku sempat nak karang...
ni citer pasal aku p pesta pulau pinang itu hari...
kitaorang p sana petang hari ahad yang lepas... 23 Disember 2012...
tak sangka blogger zura mama irfan tu pun ada di sana jugak...
tapi tulah, takde jodoh nak jumpa...
lagi pun aku p kejap jek...sebab nak mencari sesuatu...
jam 6 petang sampai penang...kereta banyak tul kat atas jambatan...
tu yang balik naik feri tu...
sampai ke tapak pesta sungai nibong tu, terus ke tempat letak kereta...
sedang elok jek sampai pesta baru jek start...
tapi cam biasalah, banyak kereta mau parking jugak...
diorang pun baru sampai...

sampai ke tapak pesta...orang tak berapa ramai lagi kat dalam...
tapi masa kami nak gerak pulang, perghh...berderu orang baru sampai...huhuhu...
sempat snap dua tiga keping gambar jek...
ni pun jalan tak pusing abis...tapak pesta ni luas jugak...
tapak ni memang dikhaskan tuk pesta jek...

kakak suh snap gambar dia...i polo...


cam biasa, p tempat yang agak nak sesak orangnya...irfan ni kena pantau lebih...
tak leh terlepas pandang...
tu aku p kejap jek...time orang belum ramai...
kalu idak, jangan harap la aku nak p...
keselamatan anak² paling diutamakan... 

kat tapak pesta ni banyak gerai² jualan...
tak terkira la weiii sebab tak sempat nak pusing abis...
nengok gambar kat bawah ni...lum ramai orang lagi kan...
kakak sempat posing secara solo lagi...hehehe... 

eh eh, tuan tanah pun nak jugak...
janji adoo...hehehe...
dah dapat barang yang di aim nak beli, terus pulang ke rumah...
sebab hari dah nak malam...
kang penuh plak feri..tapi hari tu pun kena beratur kereta nak naik feri... 

tu jelah, cerita pasal p pesta pulau pinang...
sesekali balik ke sana kan...memang jejalan jelah...tapi sib baik cuaca time tu cerah...
tak hujan...so leh la jejalan kan...kalu idak, mang dok umah jelah...

notadijariku: note II satu!!! eh iphone 5 la...ihikss...

8 comments

Monday, December 31, 2012 2:16:00 PM

aritu nak G...tapi kata akob takut sesat..kakakkka...org x fimiliar ngan jalan penang

Monday, December 31, 2012 2:39:00 PM

Wuiyooooo, nak beli henpon baru! =)

Monday, December 31, 2012 2:44:00 PM

nasib baik uols g masuk sini awal..idak jenuh berebut dgn org..mak mmg tak kuasa nk masuk sini..x suka psl crowded...lgpon mmg menetap sini kot so rs feel nk pegi tue x dah..kah kah..

#mak dh tutup nk flight no tue..terlupess nk tutup..:P

Monday, December 31, 2012 3:35:00 PM

alamak glamor nama saya kt sini plak...

tu le...izan g awal..kalau tk leh terjumpa kan..tp rasanya ramai org sgt...mgkin percent nk jumpa tu pyh kan..melain kan kalau janji..hehe..(apa ayat eden ni ha..phm sudah)

Monday, December 31, 2012 3:53:00 PM

Alamak,,, ros yang duk penang ni xsmpai lg pesta,,inshaallah tahun depan... Hahhaha

Monday, December 31, 2012 5:42:00 PM

lama rasanya tak dtg pesta pualu pinang nih..
dulu zaman belum kawin rajin ikut mak ayah balik tasek menerong..la ni dah jarang dpt ikut..

nak note 11 gakkkkkk hehe

Monday, December 31, 2012 9:30:00 PM

Ya nk gak note 2...iphone5 x minat la......

Tuesday, January 01, 2013 11:18:00 AM

Xpernah g penang....jakun x???




Kak, amik note je la.. klu iphone xleh bluetooth dgn fon lain.. software kena beli..nk jailbreak utk iphone 5 blm ada..

Post a Comment