Thursday, December 6, 2012

Keinginan Diri


Kadang kadang aku merasakan untuk menyampaikan sesuatu yang tersirat sangat sukar...
takut disalah erti...
takut juga diri tidak difahami...

aku jadi semakin penasaran...
sejak kemunculannya...
dan sekarang ianya sering menjadi igauan diri...
menerobos fikiran setiap hari...
dan mungkinkah ianya aku miliki...

hari ini aku semakin pasti...
dan mungkin esok akan menjadi realiti...
atau lusa aku masih berfantasi...

ianya hanya kerana PROSPERITY BURGER sudah kembali...

notadijariku: PRAY FOR GAZA...i just craving for prosperity...hurm...salahkah???

15 comments

Thursday, December 06, 2012 8:38:00 AM

sm la situasi kite kak,tersepit..huhu..

Thursday, December 06, 2012 8:40:00 AM

sedap tu prosperity burger, lama tak makan

Thursday, December 06, 2012 8:44:00 AM

insyaallah

Thursday, December 06, 2012 8:44:00 AM

hahaha... akak baru je nak buat lawak pasal boikot McD ni... hehe... awak dah nak pegi beratur cari 'prosperity' yerrr...

Thursday, December 06, 2012 8:50:00 AM

aku tgok ikan dah telan air liur... selalu, seminggu iklan juar, 5 biji aku dah telan.. oh Prosperity burger...

Thursday, December 06, 2012 8:52:00 AM

xsalah kak..jom la kite beli oblong je.. LOL

Thursday, December 06, 2012 9:16:00 AM

haha mmg kak mcd ni sajeeeee jer kuarkan burger tuh bagi kita tewasssss

Thursday, December 06, 2012 9:20:00 AM

Niatkanlah duit tu untuk pekerja2 McD yg nak cari rejeki halal. Aku dah selamat bedal PB semalam. Tak menahan wei.

Thursday, December 06, 2012 9:23:00 AM

tringin jgk..tp tpksa tahan napsu..tkut jgk disalah erti..ekekeke

Thursday, December 06, 2012 10:01:00 AM

sama gak ngan Ayu...memang terliur tgk prosperty tu..tapi tu la..dok boikot punya pasal..tak tau la tahan sampai bila nie..bukan diaorang dah genjatan senjata ker?

Thursday, December 06, 2012 10:02:00 AM

kita pk kita kesiankan anak malaysia yg bekerja dengan mekdi je...

Thursday, December 06, 2012 11:04:00 AM

hehee ingat gundah sbb ape
tepuk dada tanya selera
da selera nk mkn PB..pegi je la
hehee

Thursday, December 06, 2012 11:07:00 AM

Prosperity hanya mampu memandang, kena teruskan semangat untuk terus menyokong GAZA..

p/s: Kak, jom p cari Oblong ;D

Thursday, December 06, 2012 11:15:00 AM

kakakak...ayat x mo kalah ni..kakkaka...sabar la wahai kakak

Thursday, December 06, 2012 12:01:00 PM

Hihihihi....
Ate, camno?
Dh p beratur nak beli ka?
Depa tulis PB,PB.. Saya trus terbayang premium beautiful rupenye prosperity burger, kekekeke

Post a Comment