Saturday, December 29, 2012

Malam Yang Dinanti...Fear Factor Selebriti Malaysia


Owh...debar debar tnggu malam ni tau...semata nak negk AM...puii... Semata kan...ekseli tk sabar nak nengok apa jenis ketakutan yg ada malam ni...nk jugak merasa cabaran yang diorang lakukan...
Aku suka rancangan yang berbentuk macam gini...versi obersi ada jugak layan...begitu jugak rancangan survivor...

Kalau ditanya aku kan...aku rasa byk benar faktor ketakutan diri sendiri...
nak2 bila dah jd mak org ni..
.tp kalau dulu...aku agak kental orangnya...huhuhu...
sekarang aku agak takut pada malam...ular...ular tu lebih kepada geli...ke takut?
negok jenis ular kut...dan tanpa sedar aku pun takut pada ketinggian...GAYAT..
nape dulu flying fox..terjun bunjee aku berani buat ek?aneh jugak ni...huhuhu...

Ok ar...jom kita sesama saksikan sendiri rancangan tu...aku tunggu pun sbb nak nengok AM jadi pengacara...hahaha...
takmo kalah punya orang...

5 comments

Saturday, December 29, 2012 8:40:00 PM

kena tgk gak la mlm ni

Saturday, December 29, 2012 10:45:00 PM

kak intan suka juga rancangan2 macam ni..best

Sunday, December 30, 2012 12:03:00 AM

oh, ada fear factor selebriti? tengok bola je :D

Tech Kini

Sunday, December 30, 2012 9:14:00 AM

ye akk pun tgk ..
awal2 lagi dah ada yg terkeluar ;)

Monday, December 31, 2012 7:48:00 AM

lupa nak layan ari sabtu ari tue...
sama jue pun minat rancangan mcm gitu...

Post a Comment