Monday, December 24, 2012

Masih Lagi Mood Bercuti


Salam semua...
ada yg dah keja ke hari ni?owh aku masih bercuti...
esok baru gerak pulang ke putrajaya...rabu masuk keja...
dengar cite ada beberapa kawasan dah dinaiki air ek?tu la kan ujan tk berhenti...kt guar perahu ni pun sama...tp sib cik semalam cuaca cerah...sempat jugak kering kain baju yg dbasuh dan sdmpat juga ke PESTA PULAU PINANG di sg nibong...
jambtan jammed yu all...ramai nk ke sana...sudahnya blk naik feri...

Hari ni cuaca kat luar agak mendung...dan seketika ujan turun renyai...renyai...kata hubby...kalu tk ujan dia nk ajak p pantai merdeka...aku on ja...blk sesekali kan...lg pun aku tk pernah p lagi...

Oklah...mau join ank2 tdo...jumpa rabu ye...byk menda nk cite...daa...

8 comments

Monday, December 24, 2012 2:05:00 PM

oo..cuti lagi..bestnya.tu la.hari nie rasa lengang jer...dah agak dah, mesti ramai yg cuti sbb esok cuti kan.

Monday, December 24, 2012 2:07:00 PM

bestnya cuti..kita keja rini..hehe..

owhh pegi pesta bila? kita pegi smlm bw family..ramai tul org..sesak..hehe...

dh nk blk ek sok? x dpt nk jumpa la yer?

Monday, December 24, 2012 2:10:00 PM

bestnya sis

Monday, December 24, 2012 2:34:00 PM

ooo cuti ker..... jeles nyer...

Monday, December 24, 2012 2:39:00 PM

bestnya bercuti..la n banyak tempat banjir kan..lama x pi penang dah.paling best pi penang bila naik feri..

Monday, December 24, 2012 3:35:00 PM

akan ya tunggu cite2 cuti tu yer....

Monday, December 24, 2012 3:52:00 PM

Best la org tu dok tido lagi ngan anak3 heehehehe...
Balik la cepat!

Monday, December 24, 2012 8:14:00 PM

Samat bercuti..n drive safely..

Post a Comment