Wednesday, December 5, 2012

Pernah Tak???


pagi ni datang keje dengan badan sedikit lemau...arghh mengantuk...
pagi tadi bangun agak awal...sediakan bahan² segala untuk bekalan anak...
ok, mee goreng siap...

sampai opis jek cam awal sangat pulak...
turun kereta...tekan alarm...
pastu tak sampai 5 minit ke hadapan...
pusing balik...teringat pulak...eh dah kunci ke belum kereta ni...
so tekan semula...eh dah kunci rupanya...
haiyaa...selalu cam gini...
so korang pernah tak alami cam gini...
selalu terlupa walaupun perkara tu baru jek terjadi...
tu satu hal...

satu lagi dalam solat...dah rakaat kedua...dok teringat eh ni rakaat ke berapa...
ok time ni banyak kut syaitannnnnnnn yang datang mengusik...
pernah tak korang alami perkara cam gini...
ke aku sorang jek yang selalu diganggu syaitan ni...

hurmm...teruk betul ingatan aku sekarang...
faktor usia maybe...

17 comments

Wednesday, December 05, 2012 12:14:00 PM

Selalu je kak...hhahha
Manyak.urat.suda.putus maybe, hehe

Wednesday, December 05, 2012 12:15:00 PM

belum pernah

Wednesday, December 05, 2012 12:20:00 PM

ye..selalu gak jd mcmni..maknanya mmg faktor usia kot? kita sebaya kan..hehe

Wednesday, December 05, 2012 12:27:00 PM

ada je jadik.. tapi bukan faktor usia, ai muda lagi kak *muntah* hahaah... tu tanda time semayang, otak cergas fikir menda lain sampai ilang tumpuan.. errr tu saya la tu haahah..

Wednesday, December 05, 2012 12:34:00 PM

kadang kalu dalam satu masa kena pikir banyak bende, tu yang jadi lupa walau bende tu baru jerk buat...
ermmm dah tua ker? x kut kan... hehe

Wednesday, December 05, 2012 12:38:00 PM

klu ya penat sgt,mmg selalu je jadi cam ni....

Wednesday, December 05, 2012 12:46:00 PM

mengelamun lettew

hakhakhak

Wednesday, December 05, 2012 1:03:00 PM

kalau fikiran x tentu memang selalu terjadi mcm gini...

Wednesday, December 05, 2012 1:25:00 PM

pernah...hehe yang kunci keta tu pernah dan masa sholat tu...tiba2 terpikir rakaat ke berapa dah? huhu

Wednesday, December 05, 2012 2:13:00 PM

sama la kak .. tu perkara yg aku akan slalu terpikir...

Wednesday, December 05, 2012 2:26:00 PM

Memang mcm tu la proses penuaan.... jangan la ko risau, bkn ko je syaitan suke ganggu...aku pun selalu

Wednesday, December 05, 2012 2:26:00 PM

Memang mcm tu la proses penuaan.... jangan la ko risau, bkn ko je syaitan suke ganggu...aku pun selalu

Wednesday, December 05, 2012 2:30:00 PM

pernah jugak kak..slalu jugak begitu..

Wednesday, December 05, 2012 2:34:00 PM

slaloo gak...

Wednesday, December 05, 2012 2:43:00 PM

selalu....

Wednesday, December 05, 2012 3:17:00 PM

penah n selalu..heheh

Wednesday, December 05, 2012 3:19:00 PM

kite pun selalu jadi cam ni lupe je walopun something tu baru je kite buat. nape ntah jadi camtu hu hu hu

Post a Comment