Thursday, December 13, 2012

Selamanya Harimau Malaya


hurmm...malam ni malam penentu bagi skuad Harimau Malaya sama ada dapat ke final atau tidak...
negara jiran kita, singapura dah menempah tiket ke final...
tinggal dua kumpulan jelah yang akan menjadi penentu menghadapi Singapura...
sama ada thailand atau...aku harap MALAYSIA...

malam ni bakal berlangsungnya perlawanan timbal balik...
dan Malaysia HARUS MENANG...1-0 atau 2-1...tak boleh seri..
kalu seri automatik Thailand yang akan ke final...
owh emm giee...aku harap sangat Malaysia...
sebab i'm proud to be Malaysian ok...

so malam ni , berkesempatan la aku nengok siaran langsung...
semangat ko nak nengok bola...paling tak tahan bila berlakunya aksi yang mencemaskan, mulalah kaki tangan mulut bergerak...
cemas tahuk...hehehe...

walaupun Thailand melayan pasukan kita dengan teruk...
harap ianya tidak mematahkan pasukan HM untuk mempamerkan aksi yang memberansangkan...
buat mat yo, jangan lupa kasi gol buat penyokong...dan buat negara...
buat safee ..lari laju² ye...
buat syafiq rahim...kamu memang kapten yang sangat bertimbang rasa...
buat apek...masih panaskan bangku simpanan ke??? erkk...

dan buat adik wan zack haikal...dah sihat??? hari ni dah boleh beraksi ke???
hehehe...

eh tetiba petang petang ni aku citer sal bola sepak...
ada kena mengena ke...
arghh dulik...aku ni kalu bab yang melibatkan negara cukup perihatin tau...

pepun SELAMANYA HARIMAU MALAYA...go...go...go...

notadijariku: eh tetiba tak suka dengan jurulatih thailand...emo lebih tau...

14 comments

Thursday, December 13, 2012 2:30:00 PM

haa.. semalam ada terdengar 'juruletih' thailand tu cakap pengadil berat sebelah la, penyokong kita ape ek.. lupa dah.. tapi kira dia kutuk malaysia la.. hampes sungguh.. pastu ko bagi padang yg becak tuk balas dendam, cam tu ek semangat berpasukan ko??

Thursday, December 13, 2012 2:34:00 PM

kak, jgn emo sgt...

Thursday, December 13, 2012 2:37:00 PM

hihihihi... semoga kita MENANG!!!!!

Thursday, December 13, 2012 2:38:00 PM

akak suka tengok muka coach thailand tu marah - merah padam muka dia... hahaha...

Thursday, December 13, 2012 2:43:00 PM

gomo malaysia gomo..haha..

Thursday, December 13, 2012 2:45:00 PM

hehehe kawalan emosi
gogo malaysia

Thursday, December 13, 2012 2:49:00 PM

safee sali sila jgn main .... MatYo lebih idup tanpa kamu ... harap malam ni safee tak di turunkan ..matYo penyerang solo....azamuddim & kunalan hidup

Thursday, December 13, 2012 3:54:00 PM

Hidup HM...... hope sgt Malaysia menang.... Mat Yo & Safiq Laling.. do ur best k... :)

Thursday, December 13, 2012 3:54:00 PM

tu la..malam nie mesti tgk punya nie..Ian pun now dah pandai tgk bole..best!! harap2 Malaysia menang walalupun mcm susah jer rasa.

Thursday, December 13, 2012 5:20:00 PM

harap HM menang n masuk final kan? sokongan padu dari rakyat malaysia
: )
aduhai tak bole tgok bola lebih2 lagi HM lawan nanti emo ha ha ha asik jerit2 jek

Thursday, December 13, 2012 9:32:00 PM

xpa.kalah menang kita tetap sokong..:)

Friday, December 14, 2012 12:19:00 AM

huhuhu sediah malaysia kalah...tapi lagi sakit hati dengan pengadil yg berat sebelah

Friday, December 14, 2012 3:47:00 AM

Awal2 dah provoke... tp tetap sokong HM semoga gajah dibaham singa abis-abis nanti...kenyang setahun tak payah makan...

Friday, December 14, 2012 6:41:00 AM

akhirnya harimau kita tewas..x der rezeki nk mara ke final..:-)

Post a Comment