Monday, December 24, 2012

Time Malas Nilah,DIA Nak Muncul


Salam semua...kita btemu lg...amik masa kejap untuk bercerita...sejak aku bercuti dan pulang ke kampung aku dah tk endah sgt pd blog...pd fb...tp ada ms aku online la kejap...tu pun curi2 kejap...apa yg tjadi kat dunia luar kena amik tahu jugak...


Dan td tgerak hati nk cek akaun nuffnang...lama kut aku abaikan...sejak BE tk sudi nak btandang kt blog picisan aku ni...iye...aku tau aku bukan blogger fofular kan...
Tp ms cek td...tkejut mak Sebab ada 2 ketul BE yg sudi berlegar kt blog HNI ni...alhamdulillah...rezeki di hujung tahun ni...arap lama la skit dok menyinggah ye...untung2 boleh cash out nanti...huhu...tkpe berangan itu percuma...

Pepun...mekasih nuffnang...kena jd rajin blk la gini...haiya....
Notadijariku: br ingat nk pencen jd blogger tau...

7 comments

Monday, December 24, 2012 10:41:00 PM

Eceh..ye ke tuh?hehe.

Monday, December 24, 2012 10:49:00 PM

toksah duk pencen laa cik mot oiii..kita baru nak berkawan berapat2, bemesra bagai...kesian kat kak intan nanti ilang sowang kawan alam maya sebab pencen muda..koh koh koh

Monday, December 24, 2012 11:16:00 PM

apa pasal mau pencen maa....tak di benarkan..masih di perlukan..kakakkak

Monday, December 24, 2012 11:48:00 PM

Nuffnang dh tau niat akak tu...
Tu hadiah krismas die bagi
Jgn ngade2 nak pencen ye.....heheheheheheh

Wednesday, December 26, 2012 9:02:00 AM

BE boleh transfer x kakak?..hehehe..alaaaaa, jgn la berhenti...

Wednesday, December 26, 2012 9:05:00 AM

xyah ngade nk pencen la kak..

Wednesday, December 26, 2012 1:56:00 PM

dia tak kasi Izan berenti tu, tu yg tetiba dapat ua..keep on writing key!!

Post a Comment