Tuesday, January 15, 2013

Aku MeNGAKU Lagi...


ok sambung citer lagi...
entry sebelum ni, aku ada citer aku ke giant kan...
kak, aku g giant seri kembangan jek...takkan nak p giant seksyen 13 plak...
jauh tu...hehehe....

nak dijadikan citer...pagi ahad tu, ada member lama wasap...bitau yang buah ngaku ada offer pada hari tersebut...RM0.88 untuk sekilogram...
wahhh, ini sudah murah kan...so gedik2 mau dapatkannya semasa offer tu...
tu yang beria ajak hubby ke giant sana..semata nak beli buah ngaku ni...

sampai giant, terus ke bahagian fresh market...tertinjau tinjau dimana letaknya arrowhead ni...
nengok ada beberapa orang yang sedang dok memilih itu buah..
tinggal sikit jek lagi...dah tak membukit dah buah yang ada...
jadinya tanpa segan, terus aku amik plastik, taruk dalam tu sebanyak mana yang aku nak...

sudahnya sampai 3 kilo lebih aku amik tau...eh cam tamak pun ada..
sib baik harga hanya RM2.75 sahaja...
murah bukan???

balik jek rumah, selesai buat kerja hakiki, dan lepas anak anak anak semua dah beradu, terus lelaju keluarkan buah ngaku dari dalam plastik tu...
bila keluarkan, takdelah banyak pun yang aku amik....
puiihhh tak banyak kata ko...hahaha....

bila dah siap kopek dan dibuang kulitnya..
ginilah jadinya...
tak banyak mana pung kan...

dek kerana tak bleh nak tunggu....dan dan tu jugak terus sagat...
suh hubby goreng...hehehe....

dan malam tu jugak, dapatlah merasa NGAKU CHIPS seperti dibawah...
tahun ni dah merasa, kita jumpa lagi tahun depan la ek...
kata bermusim kan...

alhamdulillah, dapat gak meNGAKU this year...
so korang plak, gimana??? dah mula meNGAKU ke...hehehe....

notadijariku: ngaku dah...prosperity burger bila lagi...
eh eh, aku lak yang beria...terlebih sudah...

16 comments

Tuesday, January 15, 2013 10:56:00 AM

sedap eh kak..

Tuesday, January 15, 2013 10:56:00 AM

blum start lg ...a'ah kt giant aritu 88sen murah

Tuesday, January 15, 2013 10:58:00 AM

saya mengkopi gambar kamu dng izin di fb kan kan kan..eheheheheh

Tuesday, January 15, 2013 11:08:00 AM

tahun lepas saya dah buat..nak gak la tahun ni

Tuesday, January 15, 2013 11:15:00 AM

Sedap..... :)

Rindu nak meNgaku... :)

Tuesday, January 15, 2013 11:16:00 AM

murahnya.... hari ahad tu jer ker?? nak beli jugak... tunggu harga murah mcm ni...

Tuesday, January 15, 2013 11:22:00 AM

iklan dlm metro ...RM0.88 cepat sebelum kehabisan ... terus aku tringat ko CM .... lalalala


aku mls ... mmg idak la pi beli ....

Tuesday, January 15, 2013 11:25:00 AM

Tu bkn.sggah..itu pergi..hahaha

Tuesday, January 15, 2013 11:29:00 AM

kat trganu xdok jual lg..kalu kat giant nun disana mgkin ada kut..lepas cik mot up kat fb terus sy g cari kt pasaraya terdekat..hampa sgghla...

Tuesday, January 15, 2013 11:34:00 AM

sy pun dah ngaku minggu lepas..pastu adik sy pun makan gak..dia kata sedap..wohoo..tp sy beli kat mydin jer..

Tuesday, January 15, 2013 11:39:00 AM

kalo bli nie tebang 2 3 ringgit neyh..bek buat sndr..haha

Tuesday, January 15, 2013 11:49:00 AM

besenye kaum cina mkn time musim perayaan..dya de nmpk kat c4..but x pernah try pn ..

Tuesday, January 15, 2013 11:50:00 AM

oooooohhhhh yg ni yaaaaaaaaaaa!!! yes da tau dah...tima kasih cikmot...kak intan ingat apa la..ni la upanya..pasni leh beli..errr..giant seri kembangan? dekat yg spark tu keee???

Tuesday, January 15, 2013 12:02:00 PM

Cemane nak kopek kulit tu? Keras semacam jek huhu

Wednesday, January 16, 2013 9:26:00 AM

kak ape rase ek ngaku nie?
teringin gak sebenarnya nk try buat..
goreng biasa jer ker?
tak pyh ltk pape ek kt buah tuh?

Wednesday, January 16, 2013 9:39:00 AM

aku lom lg. aritu tgk kt econsave mahal btl RM3.++ sekilo

Post a Comment