Monday, January 21, 2013

Berkongsi Minat Yang Sama


salam semua...kali ni aku nak kongsi berkenaan dengan hobi nan satu ni lagi...
boring??? takmo baca sila pangkah...hahaha...

alkisahnya hari sabtu lepas, aku ada menerima singgahan dari nad@mamaZN tu...singgah nak ngambil tempoyak kekdahnya...nad singgah kejap jek, amik barang terus dia balik...
sebelum nad datang tu aku dah siapkan 'barang' yang nak nak amik tu awal² lagi...

lepas berwasap direction ke rumah, nad pun sampai...
tu pun anak² yang sedang bermain kat luar yang bitau...
dalam pada nak amik barang kat rumah tu...
nad ada kasi barang jugak kat aku...
tak lain tak bukan 3 FM baru...
ya Allah, terima kasih nad...sangat suka dapat FM ni...
seronok kan bila ada kawan yang berkongsi minat yang sama cam gini...

3 ketul FM dari nad...dari Singapore, Cambodia dan sarawak...

kemain happy dia nak cilok satu...
haip haip...tak boleh...

siap buat muka tu yang tak menahan...
geget jugak kamu ni dik...ihikss...

tangan yang memberi lebih baik dari yang menerima...

notadijariku: buat ieyda...mana alamat kamunya dik...
kak ieda ...tunggu fm dari saya ye kak...kena p beli bubble envelope dulu, baru leh pos tuk akak...

16 comments

Monday, January 21, 2013 11:21:00 AM

sukanya

Monday, January 21, 2013 11:22:00 AM

Rejeki...ni namanya sistem barter
Tukar tempoyak dgn fm haha!
Kerrrlas! =)

Monday, January 21, 2013 11:43:00 AM

kak, dh byk ke?? untung la..

Monday, January 21, 2013 11:44:00 AM

opppps sori...rasanya dh kasi kat email akak.nnti ieyda cek...ye...sori sesangat...hihiiii

cuba akak cek email akak...ieyda dah send hari jumaat kul 15.57 petang...

Monday, January 21, 2013 11:46:00 AM

ada team rupenye..

eh,byknye gigi iris..gigi geraham pun dah tumbuh..ziyyad masih lagi kekal 6 btg walaupun umur dah nak msk sthn 5 bulan..hurm..

Monday, January 21, 2013 11:47:00 AM

sekali 3 fm..phewittttt...eeeiii, nak geget jugak la iris..geram betul leh wat muke comel plak..

Monday, January 21, 2013 12:04:00 PM

win win situation la ni kan... untung2

Monday, January 21, 2013 12:15:00 PM

cun fm tu

Monday, January 21, 2013 12:17:00 PM

Bertambah koleksi yer. Koleksi FM aku ada beberapa ketul jer.

Monday, January 21, 2013 12:31:00 PM

sy tgk gambo menantu jerk

Monday, January 21, 2013 1:14:00 PM

kan...best kalo jumpe org yg sme minat nie

Monday, January 21, 2013 1:36:00 PM

fm my feveret gak ni....

Monday, January 21, 2013 2:35:00 PM

AKAK KASI LA fm KAT SAYA..TAK YAH TUKAR2.KAKAKKA

Monday, January 21, 2013 2:45:00 PM

suka..Ayu pun dapat 1 fm hari nie..he he he..

Monday, January 21, 2013 5:14:00 PM

mesti banyak gila koleksi fm akak=)

Tuesday, January 22, 2013 8:28:00 AM

Aku nye fm dlm kotak lg
Xbawa kuar sejak pindah
Sebab nk pindah lg mls nak bungkus

Post a Comment