Friday, January 11, 2013

Dah Serupa Kedai Souvenir


itu hari dok mengemas FM kat rumah...tapi lupa nak kira dah berapa jumlah FM yang terkumpul sejak aku mula menjadi pengumpul tegar...
ye aku sayang pada FM² yang ada ni...
sebab ada di antaranya aku beli sendiri...
dan ada jugak yang dihadiahkan oleh kawan kawan...
aku suka FM berbentuk seramik dari FM yang berbentuk getah...
sebab kalu korang perasan kan, yang FM jenis getah tu, lelama getahnya akan jadi lembik...
kalu letak kat peti ais...
hurmm...tahlah, mungkin aku sorang yang berperasan gitu kut...
tapi FM jenis seramik plak cepat pecah kalu tersilap langkah...
eh tak kesah pa memana...janji ianya adalah FM...

ni koleksi setakat hari ni....
di esbok di rumah....
pintu atas jek...bawah tak bleh...BAHAYA akan mendatang...

dan ni plak FM di kabinet di pejabat... 

saya suka FM...ada sesapa yang nak kasi lagi tak???
atau nak tukar ngan FM dari CH...hehehe...

notadijariku: tak sabar nak bercuti...mau cari FM...FM

18 comments

Friday, January 11, 2013 11:17:00 AM

Huiyooooo...!!!!!
Mcm kat kedai! Hehe

Friday, January 11, 2013 11:23:00 AM

nak nak tukar!..Tapi FM dari pulau pinang jela kak..huhuh.

Friday, January 11, 2013 11:30:00 AM

dulu semangat nak kumpul, tp bila lepas satu2 anak2 cabut dan patahkan terus moral down, tamo dah kumpul ahahah

Friday, January 11, 2013 11:32:00 AM

berseni dh gobok opis tu.. mak pon sggup beli FM.. hiks

Friday, January 11, 2013 11:33:00 AM

fuyoo betoi la banyak tu...boleh buat kedai ni..

Friday, January 11, 2013 11:44:00 AM

byk nyeeeee

Friday, January 11, 2013 11:48:00 AM

waaa sukanya tgk..lia pun suka jugak FM..baru belajar kumpul..tp tak penuh cam nie lagi...^_^

Friday, January 11, 2013 11:54:00 AM

perghhhhhhhhhh... banyak giler FM... terbaEEkkkkk!

Friday, January 11, 2013 12:02:00 PM

nampak best la...nk buat jgk la..hihi

Friday, January 11, 2013 2:56:00 PM

Banyaknya........

Friday, January 11, 2013 2:57:00 PM

fm kt opis tu byk2 tkde org cilok ke

Friday, January 11, 2013 3:21:00 PM

HOBI FAHIM ... TP LAKI AI TU CKP NANTI PETI ROSAK ... SBB MAGNET BOLEH ROSAK KOMPENAN ELEKTRONIK ...HMMM RASA NK TANGGAL KAN JE ... TP DIE CKP KLU TANGGALKAN BILA DAH LAMA LETAK LAGI CEPAT ROSAK SBB TERUS JD TAK STABIL....HMMMM

Friday, January 11, 2013 3:36:00 PM

mak kak...kemain banyak lagi fm ko2...huhu mmg hantu fm tul..nurulkan kalau kat umah dulu mmg suka kumpul dah banyak pun sekali si merah teruja tgk dia buat main..cket2 fm daku ilang kak..lama2 mmg dah rongak

Friday, January 11, 2013 3:47:00 PM

fm ch.pangkor n teluk batik ya dh ada.. ad tak fm bukit tinggi pahang nk barter dgn fraser hill

Friday, January 11, 2013 4:05:00 PM

fuyooo byknya FM dia..smpi ke bwh lekat..hehe

Saturday, January 12, 2013 10:53:00 AM

mak aihhh ... iris x menyampai ke dik ??? ;)

Monday, January 14, 2013 8:47:00 AM

ada gak sikit koleksi tp yg kat rumah banyak pecah di kait oleh si kenit

Monday, January 14, 2013 9:29:00 AM

wah..biar betul cik mot ni..bukak kedai la...hihi

Post a Comment