Tuesday, January 1, 2013

Durian Crepe Semakin Dilupakan???


hehehe, pembukaan tahun baru...
mesti semuanya pun baru...
bak kata orang, tutup buku lama, buka buku baru...
tapi aku ni, tak leh nak tutup buku lama...sebab banyak hal yang ada kat buku lama belum tercapai...
so kena edit mana yang ada tu kan...hehehe...

so mari kita bercerita pasal DURIAN CREPE lagi...
hehehe, walau tahun menginjak ke 2013, namun durian crepe masih menjadi perhatian aku...
sejak ada member kat putrajaya ni yang menjadi pengusaha DC ni...
so makin senang aku nak dapatkan stok...
sangat sangat suka...
terima kasih mel...

ayuh, mari kita melantak durian crepe...ihiks...

mana leh dilupakan...
tapi biasalah kalu dah dinamakan fenomena, ada turun ada naiknya kan....
ye tak???

7 comments

Tuesday, January 01, 2013 12:16:00 PM

sedaaaaapppp tuh =)

Tuesday, January 01, 2013 12:40:00 PM

cukupla sekali je rasa.....mmg tekak ni tak dpt terima.....hehehe

Tuesday, January 01, 2013 12:40:00 PM

baru semalam member offer durian crepe...beli la juga...tp jumaat nie baru dapat...

Tuesday, January 01, 2013 2:50:00 PM

Suka sgt...mmg sedap kt mulut ai..tp bila nk order asikk fully booked je kt area sini..bestnya. awak sng dpt stock..huhu

Tuesday, January 01, 2013 4:59:00 PM

aku aritu rasa sekali je. pastu tak blh nk masuk tekak maybe sbb tgh mabuk2. durian pn aku x pandang sgt.

Tuesday, January 01, 2013 5:16:00 PM

kite cuba buat durian crepe ni. tapii, tak berapa nak menjadi. kurang gebu. hiks. :D

Tuesday, January 01, 2013 5:45:00 PM

nmpak skang mcm dh slow xmcm aritu fenomena sungguh

Post a Comment