Wednesday, January 23, 2013

Hobi Saya Mengumpul Setem...


hehehe, tajuk tak hengat kan..
kalu dulu dulu masa di tahun awal 80 an dulu, kalu orang tanya apa hobi kamu...hobi saya mengumpul setem...sah sah orang angguk jek kan...
tapi sekarang umur dah semakin berusia, kalu kata hobi mengumpul setem...derang nak angguk ke or nak bulatkan biji mata...
aku? aku senyum jelah, sebab itu memang jadi hobi aku sekarang ni...
eh eh, banyak benar hobi aku ni kan...apa hal...hahaah...

ok, mari sambung cerita...
ni antara koleksi setem yang aku ada...
jenis yang folder set punya ye...
bukan sekeping sekeping...tak mainlah sekeping sekeping punya...
puiihh...berlagak punya orang...hehehe...

setem

Malaysia-Indonesia Joint Issue (Perf) 


setem

Heritage of Pahang Darul Makmur


setem

Post Box


setem 
Perayaan di Malaysia...Raya Aidiladha itu hari...

setem

Fresh Water Fish Seris II


dan setem

FELDA 50 Years Celebration

kata anak felda kan...kenalah beli setem hok ni...hahaha...semangat gitu...

owh ya, lupa lak...aku selalu beli setem kat SINI...
postme, postme..dikendalikan oleh pejabat pos bahagian setem sana... 

sekian, kisah hobi saya yang suka mengumpul setem...hahaha...
macam hobi budak² je kan...
cam biasa, perasan remajew...huhuhu...

19 comments

Wednesday, January 23, 2013 2:18:00 PM

bestnya teringat dulu2 hobi anum

Wednesday, January 23, 2013 2:19:00 PM

wahh leh geng la ngan laki sy ni kakak...

Wednesday, January 23, 2013 2:22:00 PM

rumah ko leh buat sudut hobi..byk hobi...

Wednesday, January 23, 2013 2:24:00 PM

Akak zaman sekolah rendah jer minat kumpul setem. Sekarang ni album setem tu dah kemana tah......

Wednesday, January 23, 2013 2:55:00 PM

Xpsu aku pn minat mcm ni. Byk gila koleksi stem n duit....

Wednesday, January 23, 2013 2:55:00 PM

Xpsu aku pn minat mcm ni. Byk gila koleksi stem n duit....

Wednesday, January 23, 2013 3:07:00 PM

wah byk kolesi setem


**tingkat 2 tk silap tp kedai mmg byk la..pening jugak la..

Wednesday, January 23, 2013 3:20:00 PM

ni hobi masa skolah rendah dulu..skrg ni ntah kemana album tu hilnag pn x tau

Wednesday, January 23, 2013 3:39:00 PM

wahhh rajinnyer kumpul setem..=)

Wednesday, January 23, 2013 3:45:00 PM

perghhh..hebat !

Wednesday, January 23, 2013 3:52:00 PM

awak mmg sesuai ade hobi mcm ni sbb awak org yg pndi organize brg. sy pnh baca entri lama awak psl organize bil. sy sendiri, arghh! pemaleh nak kemas bil2 yg da byr! huuu~

Wednesday, January 23, 2013 4:37:00 PM

wahhh bnyk nyeeee...

dh lama tingl kan hobi ni huuhuh

Wednesday, January 23, 2013 4:53:00 PM

fuh ko ni kak ..hebat la...

Wednesday, January 23, 2013 5:11:00 PM

erm masa sekolah rendah dulu pernah mengaku mengumpul setem sebagai hobby, sbb ramai yg sebut menda tu. padahal langsung xde pun.. bile dah besar cenggini br tersedar, rupenye nisah xde hobby pun hehhee..

Thursday, January 24, 2013 1:12:00 PM

cikmot!!! hobi yg sama lagi dgn saya!
hehe teruja tawwww tgk koleksi setem ni..

nnt ada masa sy tayang kt blog saya huahuaa berbunyik cam riak pulaks opss saja nak share ;P

Thursday, January 24, 2013 3:18:00 PM

zaman sekolah rendah je penah kumpul setem..pastu x penah dah..hehe

Thursday, January 24, 2013 11:02:00 PM

deno pun suka kumpul setem.. sampai skrg still amik setem2 tu.. hihi.. mcm2 jenis.. zaman deno kecik2 dulu pun ada...

Friday, January 25, 2013 10:26:00 AM

rajin la Izan nie..mcm2 dia kumpul...

Friday, January 25, 2013 5:57:00 PM

masa sy mintak setem dr sepupu sy.. die gelakkan sy... kolot kata nye.. siott.. p skrg lama x berkecimpung dah

Post a Comment