Thursday, January 3, 2013

Januari Yang Terkesan


Hurm...hari kedua di bulan januari pada tahun ini...dan pada bulan ini ada dua perkara yang berlaku dalam hidup aku...yang akan aku kenangi...aku ingati hingga ke akhir hayat...
Satu perkara kegembiraan manakala satu perkara yang membuatkan aku mampu menitiskan airmata untuk sekian kalinya...

Pertamanya tanggal 12 Januari dpan...genap 8 tahun pemergian ayahanda tersayang buat selamanya...ye...aku masih ingat saat itu...saat dimana ayah menghembuskan nafasnya buat terakhir kali...dan saat dan detik itulah aku dan adik beradik yang lain telah bergelar anak yatim...al-fatihah buat arwah ayah...moga rohnya tenang disana...amin...

Perkara kedua pula...tanggal 28 Januari depan...mengikut kalendar kuda...genap 7tahun usia perkahwinan kami berdua...doa aku...moga ikatan yang terbina antara kami berdua...berkekalan hingga ke syurga..hingga ke hujung nyawa...amin...

Semoga kedua tarikh itu akan dapat aku lewati sekiranya diizinkan olehNYA...amin...

8 comments

Wednesday, January 02, 2013 9:39:00 PM

Semoga Allah permudahkan segalanya..InsyaAllah..

Wednesday, January 02, 2013 10:50:00 PM

AL fatihah...dan tak lama lagi dah dua tahun daa kan usia pekawinan..moga berkekalan hingga akhir hayat

Wednesday, January 02, 2013 11:00:00 PM

salam takziah utk uols..walaupon ms dh berlalu, nmun sy yakin..kenangan bersama ayah uols masih segar..AlFatihah..

Dan..tahniah beb..,moga hubungan kalian segar mewangi senantiasa k..:-)

Wednesday, January 02, 2013 11:43:00 PM

Al fatihah buat arwah ayah akak...
Tahniah, dh 7 thn ek? Bukan 8 ke?
Ritu kata 8........ ;)

Thursday, January 03, 2013 7:59:00 AM

Al fatihah untuk arwah ayah cikmot..semoga dicucuri rahmat...

Thursday, January 03, 2013 8:31:00 AM

uik 7 ke 8 ... nad konpius aku pun konpius ....


semoga roh ayah akak ditempatkan disamping org beriman ye ....

Thursday, January 03, 2013 10:13:00 AM

kak, boleh tmbh anak lg tu..

Thursday, January 03, 2013 12:09:00 PM

salam takziah...

kenangan bersama arwah mmg tak dpt dilupakan kan....sabar ye Izan..

tahniah...semoga kekal higga ke akhir hayat...slmt menyambut ulangtahun perkahwinan..

Post a Comment