Saturday, January 5, 2013

Jom Kongsi FAKTOR KETAKUTAN Korang?


Ok...malam ni mari kita bercerita tentang FAKTOR KETAKUTAN masing masing nak?
malam ni episod di FEAR FACTOR berkisar tentang ketakutan pada ular...h
urm...apa nak cite ek...ekseli aku belum pernah berdepan secara live dengan ular ni...tapi rasanya aku cm didie kut...more to geli kut..erk...kalau korang plak cmner?takut tak pada ular?


Yg kedua pula takut pada ketinggian...hurm...aku akui aku skang ni jenis yg gayat kut...tk tau nape...tapi pada serangga cam pacat ke,lintah ke,ulat gonggok ke,aku tak takut...geli pun tak...lagi suka pun ada...hahaha...

Tp aku rasa faktor ketakutan aku maybe lebih pada ketinggian...air, sebab aku tak tau kedalaman air tu......dan ada lagi kut...

So korang plak gimana?apa FAKTOR KETAKUTAN korang?ayuh berkongsi jom....

4 comments

Saturday, January 05, 2013 10:52:00 PM

ngeheheh!!!sy ni penakut binatang ...

Saturday, January 05, 2013 11:05:00 PM

Lbh takut dgn orang kot dr binatang..blh terima x jawapan nih..hehehe

Sunday, January 06, 2013 12:56:00 AM

Dua2 pun saya takut - ular dan tinggi = geli dan gayat.....

Monday, January 07, 2013 10:19:00 AM

lupa lagi minggu nie..dok layan citer korea la nie...alahai..dah 2 minggu miss tgk..kena tgk ulangan nie..

Post a Comment