Thursday, January 10, 2013

Kaledar Meja 2013


salam semua...selamat pagi...
awal aku sampai opis pagi ni...
bos pun lum sampai..
so mari kita update lelaju...

pagi ni dok kemas bilik, nengok pigeon hall bos, erkk, banyaknya kalendar meja untuk tahun 2013 ni...
tiap tahun memang cam ginilah..berlumba syarikat di luar sana kasi kat kami ni ha...
tapi aku amik guna satu jelah...kadang hok lelain tu jadi pekasam jek...
diari pun banyak jugak...murah hati tul diorang ni....

malas nak citer banyak...ni antara diari dan kalendar meja yang ada...
memang tiap tahun tak perlu membazir wang nak beli kan...

so oleh yang demikian, aku nak tanya kat korang...
sesapa yang sudi dan berminat nak kalendar meja dari aku ni...
sila jangan sesegan bitau ye...
tak pun korang terus email alamat korang kat comot81@gmail.com
aku poskan tuk korang...
daripada membazir kan...

ok bye...aku tunggu...jangan memalu...hehehe....

19 comments

Thursday, January 10, 2013 8:09:00 AM

kak, org nak..hehe, alamat yg sama eh...babai =)

Thursday, January 10, 2013 8:11:00 AM

Salam singgah.....nak yang diari tu boleh ke? hehe (tetiba pulak :P)

Thursday, January 10, 2013 8:14:00 AM

nakkkkk 1 muleh??kita kat pjaya jernie=)

Thursday, January 10, 2013 8:16:00 AM

apa kata diari tu ko bg kt aku. blh aku catit2 keje kt rmh. nk bg kalendar meja pn aku terima je hehe

aku dh email laju2 kt ko ;)

Thursday, January 10, 2013 8:21:00 AM

sy nak kak oi..tp kesian lak kt akak nk kena pos bagai..sy self collect jelah..boleh?haha..

Thursday, January 10, 2013 8:38:00 AM

akak..nk buley x? xyah pos, nt sy kan nk jmpa akak.. hahahaha

Thursday, January 10, 2013 8:43:00 AM

bak mai satu.. sian kami sni..thn ni tkdak org bg..

Thursday, January 10, 2013 8:57:00 AM

kte nk jugak..
kalu bole nk diari tp kalu xdpt diari, table calender pun bole..hik
nnt kte email details ek.. =)

Thursday, January 10, 2013 9:02:00 AM

Wahh! Byknya kalendar. Heeeee~ Tp sy pun mengalami lambakan kalendar 2013. Huuu!

Thursday, January 10, 2013 9:04:00 AM

Kak, saya nk kak...
Kat umah ni takdok kalendar langsung dah ni huhu
Susah nak plan cuti2...
Meh ek kak..bak mai 1 ek..
Saaaayang kakak! =)

Thursday, January 10, 2013 9:05:00 AM

kak, nk kalender meja tu leh x...sy kt BPP ni je ha...hehehe thn ni MOF x bg lak...peace!! huhu :D

Thursday, January 10, 2013 9:05:00 AM

nk 1, dh bg alamat kat email

Thursday, January 10, 2013 10:00:00 AM

nak nak nak jugak ;)
entah kenapa kami susah betul nak dapat kalendar dan diari.kalau ada lebih saya nak satu ye.nanti saya emel

Thursday, January 10, 2013 10:46:00 AM

Tahun ni tak macam tahun-tahun sebelumnya, ramai co dah tak hantar table calendar & diary.

Thursday, January 10, 2013 11:09:00 AM

nak jugk ka...kat ofis nie kedekut xde diari xde kalender..hampeh btl lah...

Thursday, January 10, 2013 11:14:00 AM

ramai ke dah dapat..akak pun dapat banyak..dah ku lanting2 kat kengkawan

Thursday, January 10, 2013 11:24:00 AM

Nak..tp xsampai hti nak suruh u pos...kesian kt u..hehehe

Thursday, January 10, 2013 2:42:00 PM

mak aiiii..byknyeeee..nak yg warna hitam tuh plissss!!..hehehe

Thursday, January 10, 2013 4:03:00 PM

izan..kya nak 2..nanti hantar kat tas yer

Post a Comment