Saturday, January 19, 2013

Kari Sardin


Hurm...tengahari ni tak kemana...tapi petang ni hubby ajak keluar p nengok rumah...pastu ingat nak p makan kat luar juga..

So...tengahari ni,terpaksalah main masak-masak...masalahnya tak byk bahan basah di rumah...ada pun hanya beberapa tin sardin...nak keluar ke pasar pun,nengok hubby macam lemau semacam je...so dapat idea mau masak kari sardin sudah...sib baik ada stok santan kotak di rumah...huhuhu...melemak di hujung minggu...

So korang apa plan ari ni?dah makan?jom makan sesama jom...



4 comments

Saturday, January 19, 2013 7:01:00 PM

blm pnh cuba msk kri sardin..rsa camne ek?

Sunday, January 20, 2013 7:47:00 PM

First time tgk kari sardin ni...

Monday, January 21, 2013 9:08:00 AM

kene plak makan ngan nasi panas2..perghhhh, mmg sedap la kakak..

Monday, January 21, 2013 9:13:00 AM

klu sardin, sy buat sambal je kak.. :)

Post a Comment