Wednesday, January 23, 2013

Ku Kecewa Denganmu


Siyesly aku kecewa dengan kualiti perkhidmatan astro sekarang ni...lagi pulak di kala hujan amnya...

Petang ni ujan turun dengan lebat start jam 6.30ptg...ok...aku ingatkan kejap jela...so tkpe la kan...ujan itu satu rahmat...tapi yang sadisnya siaran asTERUK tergendala hampir sejam lebih ok...dan yang membuatkan aku bertambah kecewa sebab tak dapat berSETIA HUJUNG NYAWA pada petang ni...sedih tahuk...dapat nengok pun 10minit terakhir je...owh so sad...

Hailah...Astro...takkanlah nak kena dapat surat terbuka baru boleh perbaiki mutu perkhidmatan yang ada sekarang ni...ni ujan lebat siaran tergendala tapi apa pulak halnya kalau angin sepoi2 pun siaran bleh tgugat?argh...sungguh2 aku kecewa...

Baru ni...aku tsalah byr amaun dlm bil astro...sudahnya hampir dapat surat peringatan sebab bil jadi tertunggak...hello...hello...tertunggak 5sen je pun...bukan 5ratus...tu pun dah bising...abis yang tiada siaran sampai sejam ni nak kira cmner?sape nak jawab tu...

Ok...time nak tidurkan anak2 la...tkde mood nak nengok tb dah...huh..
Aku kecewa tahuk....

6 comments

Wednesday, January 23, 2013 8:24:00 PM

Ye aaaa...dh lama pelanggan tak puas hati bab ni kn..kalu kumpul2 aduan rasanya menggunung dah.. kalu musim hujan je sepanjang bulan tu, takke pelanggan bayo fee2x je..haih ! Mmg tak puas hati pung..huu..

Wednesday, January 23, 2013 8:32:00 PM

Tulah ieyna...sangat kecewa rasa...diorang makin untung...bistu pelanggan dapat apa?

Wednesday, January 23, 2013 9:31:00 PM

Assalamualaikum, tuan owner , saya nk mintak izin tumpang promote sikit ya. Inginkan kulit yang mulus dan gebu? Boleh lawat blog saya! Sempena harga promosi masih berlangsung, cepat2 dapatkannya! Segala pertanyaan akan dilayan dengan mesra :)http://qistinaharisa.blogspot.com/

Thursday, January 24, 2013 3:17:00 PM

nak tahu x? kak intan x pernah langgan astro...kak intan tgk tv yg biasa ja..keh keh keh

Thursday, January 24, 2013 3:28:00 PM

menyampah bila citer yang sama ulang berpuluh2 kali...

Thursday, January 24, 2013 10:57:00 PM

Kecoh kejap je dulu pasal estro ni...kempen boikot bagai skrg ni diammm...... menteri mkn duit hape...bkn nk tuduh tp cuba pk sendrik la... ari tu kemain ckp tak leh naik harga tp pastu senyap....

Post a Comment