Sunday, January 6, 2013

Layan AJL


Amboi...tido lewat mak malam ni...dok melayan siaran langsung AJL...tak tau la nak ramal lagu mana yang bakal jadi juara...tapi aku suka ngan lagu OMBAK RINDU tu sebab aku suka ngan suara hafiz tu...suara dia memang power habis...huhu...

Senyum sorang aku dok depan tibi dok nengok persembahan dari adira dan hafiz ni...mana taknya tetiba keluar AM... Untung adira malam ni ek...AA dukung dia...jeles dak hafiz..terbaik la AA sanggup datang kasi sapot...huhuhu...

AJL anugerah utk lagu kan...tapi sedikit sebanyak artis pun kasi impak yang besar juga kan...kita sesamalah nengok rezeki siapa malam ni...

Ok...mau tido la kut...ngantuk sangat dah....daaa...jumpa esok...in shaa allah...moga diizinkan...

3 comments

Sunday, January 06, 2013 11:14:00 PM

awalnyer tido..AJL belum habis lg ni..hehe..

Monday, January 07, 2013 2:00:00 AM

bunda pun tido awal..ngntok sgt..siang g anta anak balek kolej..

Monday, January 07, 2013 8:48:00 AM

kak, bkn AM la..tp hariz.. kan ombak rindu tu.. miahahaha..

Post a Comment