Friday, January 4, 2013

Mahukan Sesuatu...


ok, ritu beria aku cerita yang anniversary perkahwinan kami yang ke 7 tahun ye kengkawan, akan menjelang tak lama lagi...
ada yang tanya aku balik, 7 ke 8 tahun kak...ok, aku pun konpius sendiri..
almaklumlah, mak tak kredit dalam MATEMATIK ni ha...
sebab tu mak jadi seksiteri...hewhewhew...
so setelah dikira balik bahagi darab campur tolak..
rasanya yang ke 7 tahun la kut...
28 Januari 2006 hingga 28 Januari 2013...
ce korang kira semula untuk aku....lalala...

semalam ada tanya hubby, apa plan kita untuk tahun ni...
sebab selalunya kalu time hari anniversary ni, kami ke langkawi...
tak ke langkawi kami ke CH...
tu antara 2 tempat yang jadi feveret....
2 kali kut celebrate kat langkawi...
tapi tahun ni, no more holiday kut...
sebab aku sajeskan kat hubby nak kuar berdating berdua...
p nengok wayang ke, jejalan ke...
kebetulan 28 Januari depan kita akan cuti umum...sebab replacement day for Thaipusam yang jatuh pada hari ahad...
hurmm...tak leh p hari cuti...sebab kalu hari cuti, saper mau nengokkan anak² semua kan...
so kena p time weekday time hari bekerja...dan kena apply cuti sehari tuk hari tu...
aku on jek, sebab masih di awal tahun kan...so lum jadi lokek tuk amik cuti...
hehehe, buleh gitu...

ada 2-3 perkara aku request kat hubby...
aku nak dia belanja aku 2-3 buah novel...hehehe, jom ke shah alam...
p terus ke pejabat alaf 21 tu...
nak dia bawa aku p KWC lagi...nak beli blaus blaus blaus...
skang kan aku dah gila blaus...aku suka p satu kedai kat KWC tu...
blaus dia cantik²...
pastu ajak dia nengok wayang...
erkk, agaknya sempat ke nak buat semua tu dalam satu hari...
sebab jam 5 nak kena amik anak² di taska dah...
takpelah, kita hanya mampu merancang...
semuanya Allah yang menentukan...

notadijariku: tu jek yang aku nak...best wooo ada orang belanja novel...lalala...

9 comments

Friday, January 04, 2013 3:19:00 PM

harap semua hajat ko tercapai kak ....

Friday, January 04, 2013 3:26:00 PM

sempoi jer ek sambutan anniversary...moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat yer...

Friday, January 04, 2013 3:35:00 PM

dah lama akak tak sambut anniversary berdua, sekrg ni sambut anniversary berlima ...hahahaha

Friday, January 04, 2013 3:37:00 PM

Saya le tewww yg tnye 7 thn ke 8 thn
Hhheheeheh...

Friday, January 04, 2013 4:20:00 PM

Semoga apa yg dirancangkan berjalan dgn lancar.

Friday, January 04, 2013 4:34:00 PM

hehhe.. akak pun plan cam tu.. nak keluar dating berdua cam zaman bercintan cintun dulu... dok dalam keta pegang tangan .. tak de sapa ganggu kan... waaahh mesti suwiiiit kan...

Friday, January 04, 2013 4:51:00 PM

klu time management bagus,boleh buat semua tu dlm satu hari kak..

sy hrp semua hajat akak tu tercapai..

sy lak menunggu 20/2,anniversary kitorang ke 4 thn.. ;)

Friday, January 04, 2013 10:12:00 PM

Harap apa yg dihajati tu termakbul.
mesti best berdua-duan sesekali kan.

cikmot boleh tak share kedai blaus yg mana satu kt kwc tu :") kitew pun suka blouse skrg ni..

Friday, January 04, 2013 10:54:00 PM

wah2!!!pegi KWC tu yg paling menarik,ehhehe!!

Post a Comment