Friday, January 25, 2013

Misteri...Dari Siapa???


salam semua...
hurmm...ari ni hari jumaat...
p keje tadi jalan raya agak lengang...
sahih ramai yang amik cuti panjang start hari ni sampai isnin depan kan...
so selamat bercuti korang semua...
aku??? aku masih disini...tak guna aku amik cuti kalu dok dirumah jek, sementelaah hubby kerja...
so baik aku pun kerja...jimat cuti kekdahnya...
weeeEEee...

ok, nak citer misteri poslaju ni...hehehe, ceh, misteri la sangat...
bagi aku misteri la kut, sebab aku tak tau siapa yang hantar kat aku...
alkisahnya, balik keje hari rabu lepas, masa nak buka pintu rumah, aku nengok ada sekeping kertas terselit kat celah gril...
nengok² ada slip tuntutan pos laju yang gagal dihantar...
erkk, dalam hati dok tertanya² jugak...siapa yang hantar 'sesuatu' kat aku ni...
sebabnya segala urusan pembelian secara online atau mana² urusan yang melibatkan pos laju, tak pernah sekali dua kali aku kasi alamat rumah tau...
sebab tiada siapa dirumah...mesti aku akan kasi alamat opis (walaupun naik cemuih nengok 'officer' tuu...) hahaha...

so hari ni jadi cam tak sabar nak ke pejabat poslaju sana...nak menuntut bungkusan yang dihantar...
apa itu aku pun tak tau...
siapakah sendernya??? aku pun tak tau juga...

ada ke korang hantar sesuatu kat aku guna alamat rumah ni...
baik ngaku cepat...
tak baik buat aku tertanya-tanya tau...
ish...ish...ish....debar² jek...

notadijariku: siapa pun sendernya, terima kasih daun keladi ye...

8 comments

Friday, January 25, 2013 9:01:00 AM

hehe nty gtw ye kak dpt present apa..hehehe

Friday, January 25, 2013 9:11:00 AM

Jgn biarkan hidup anda diselubungi misteri...haha

Friday, January 25, 2013 9:27:00 AM

best nie

Friday, January 25, 2013 10:01:00 AM

satu tanda tanya dan misteri.hihi

Friday, January 25, 2013 10:01:00 AM

surat saman kottt hahaahahahha....

Friday, January 25, 2013 10:29:00 AM

suspen tu..emmm...

Friday, January 25, 2013 10:50:00 AM

tak sangka ko ada secret admirer hehe

Friday, January 25, 2013 11:24:00 AM

bukan ya...bukan ya...bukan ya tau....entah2 en suami kamu nak buat suprise.......hehehehe

Post a Comment