Thursday, January 31, 2013

Projek Memikat Suami Di Malam Jumaat...Phew...


Phew...tajuk memang takmo kalah kan...nak nak malam ni malam Jumaat...huhu...ekseli tu nama novel yang baru aku dapat terbitan karyaseni...Projek Memikat Suami...

Sesambil nak tidokan puteri kecik ni...sesambil tu dok melayan novel jugak...kenalah gunakan masa yang ada sebaiknya gitu kan...kalau tak bila lagi nak membaca...

Ok tu jelah kut bebel malam ni...mak nak mulakan pembacaan dah ni...si puteri pun dah terlena ni...haraplah dapat ku khatam ini novel malam ni jugak....tapi...phew...sah berpeluh la dibuatnya...huhuhu...

Selamat malam semua...

Nota: eh eh...esok konpem cuti kan...ihiks....

8 comments

Thursday, January 31, 2013 8:47:00 PM

Hehe...tajuk serius sungguh di malam jumaat....

Thursday, January 31, 2013 9:23:00 PM

Hehe..sesuai betul baca novel tu memalam jumaat ni :-)..ghajin..

Alaaa, eina ni wlu dok KL tp kerja kt selangor, tak cuti loorrr...

Thursday, January 31, 2013 10:16:00 PM

salam..nanti share yer...bole praktik mlm jumaat depan. hehehee

Friday, February 01, 2013 8:55:00 AM

dh hbs blm??

Friday, February 01, 2013 11:41:00 AM

tajuk tu ??
menarik & tertarik.. hehehe

Friday, February 01, 2013 2:17:00 PM

ehem3...tersipu2 nak baca...hehehe

Friday, February 01, 2013 4:35:00 PM

dah baca jugak.. memang best.

Friday, February 01, 2013 4:59:00 PM

Tajuk tu xmenahan tuh...

Post a Comment