Monday, January 7, 2013

Rindukan Mereka


hurmm...tetiba nak bercerita pasal iris petang ni...
rindu kat dia sebenarnya...kan pagi tadi aku dok citer yang hati aku gundah gulana kan...
memang pung, mana taknya..ari ni aku sampai opis lewat...
sebabnya jam 7:30 pagi baru gegas nak mandi segala...
pepagi lagi mek iris bangun jek tido buat perangai...
menangis melalak segala bagai tak tau punca...
takmo dok bawah langsung, nak berdukung jek...
aku kelih sikit jek, nangis...
nak aku sentiasa dengan dia...memang tak boleh nak bergerak langsung...
haiya dik...mengapa ini macam???

tapi sib baik sekejap jek, bila nengok mood dia kembali tenang, 
laju² aku p mandi, solat, berpakaian segala...
anto taska tadi ada jugak mood senyum...tapi bila chekgu dia amik jek...
mendung berarak kembali...hujan jua akhirnya....
cepat cepat aku terus blah...takut tersungkur dek kerana airmata anak...

ini budak yang banyak songeh pagi ni...

tetiba rasa rindu kat dia...
sori ye dik, ibu kena kerja...sebab tu ibu hantar adik ke taska...
jangan nangis² ye...jam 5 kang ibu p amik adik kat taska... 

kan bagus kalu sentiasa tersenyum cam gini...
barulah ibu senang hati... 

MEREKA...penawar suka dan duka... 

eh eh, rindu kat depa ni...
balik ni kena amik adik dululah...baru kakak dan abangnya...hurmm....

14 comments

Monday, January 07, 2013 1:57:00 PM

so sweet

Monday, January 07, 2013 2:21:00 PM

nape kak?? dia sihat x?

Monday, January 07, 2013 2:23:00 PM

meragam plak dia yer hari nie...

Monday, January 07, 2013 2:36:00 PM

memang rindu kat anak2 time duduk kat opiskan

Monday, January 07, 2013 3:09:00 PM

besar dah iris..nmpk lain benar..haitu pgg baby2 lg..hehe

Monday, January 07, 2013 3:15:00 PM

kiutnya idung

Monday, January 07, 2013 3:15:00 PM

Hari2 rindu dorang.

Monday, January 07, 2013 3:37:00 PM

ololo comey betui iris kan mate bolat...

pttnye die dok atas lagi kat skool br tp dok bwh dah .....mesti dah gaya budak 2 tahun tak pdan ngan umur setahun ni ...

Monday, January 07, 2013 4:36:00 PM

isk, kalu anak nangis masa antar pi taska, rasa omaknya pon nak dok sekali ngan anak kat situ... betul x...

Monday, January 07, 2013 4:51:00 PM

Comelnya. Mcm anak mat salleh. Geram. Tapi, ms tgk gamba2 ni...sy suke sgt tgk aksi bam mok kat blkg tu. Bt sy sengih sorang2. Comel betul la anak bujang tu! Geram!

Monday, January 07, 2013 5:16:00 PM

sweetnyer..kak klo saya dapat tangkap si hafiz sy call akak, cakap sama dier ye....i try my best meh...klo tak dpt..ampunkan kami kakak

Monday, January 07, 2013 7:17:00 PM

Cik mot berkenan kat mat salleh mana ni..muka dak iris mcm anak mat salleh dah..hahaha..chomel!

Monday, January 07, 2013 8:13:00 PM

Saya berkenan btul kt kakak tu kak hehe
Eh saya dh bgtau kan aitu kak?

Tuesday, January 08, 2013 7:12:00 PM

ya rindu la dgn abam mok tu.... comeynyer.... kim salam kt abam mok yer...

Post a Comment