Friday, January 4, 2013

Running Nose


Adeh...dua tiga hari ni rasa tak sedap badan...selesema melanda...hidung berair...tersumbat...panas biji mata...telinga pun jadi tak dengar...tak suka betul jadi cam gini...


Ari ni rasa sakit kedua belah telinga ni...mana taknya asyik dok bersin ja dari pagi...ada sekali tu bersin sampai berdengung kedua belah telinga...rasa macam nak pecah pun ada...malam tadi tido pun kurang lena...dah idung tersumbat...nak lena macam mana kan...

Tapi takpelah...ini semua dugaan untuk aku...moga diberikan kesihatan yang baik...amin...

Notadijariku:jangan main hujan ye...

4 comments

Thursday, January 03, 2013 9:29:00 PM

Kite baca entry kakak nie dan2 asyik bersin2 jer...jangkit ker?...

Thursday, January 03, 2013 10:02:00 PM

Alahai siannya....

Moga cepat sembuh ye, rajin2 makan ubat na :D

Friday, January 04, 2013 9:58:00 AM

semoga cepat sembuh ek=)

Friday, January 04, 2013 11:47:00 AM

makan ubat cpt..hehe

Post a Comment