Saturday, January 5, 2013

Sabtu Yang Tidak Ke Mana


hai semua...owhhh sabtu sudah....pejam celik pejam celik, kejap jek masa berlalu..
dah 5 Januari pun hari ni...

apa planning korang hari ni...
aku pulak tak kemana pun...
nak p kemana kan, sebab tengahari jap lagi hubby kena keja...
sampai petang...
so memang tak kemana la kut...
kalu esok tak tau lagi...paling tidak pun bawa anak3 p bersiar-siar sudah...
nak p suping poket makin kempis ni...ihikss....

tapi tekak ni teringin nak makan rawang burger bakar yang kat bangi tu...
nak makan sate willy jugak...tapi masalahnya manjang ramai orang...
tu yang tak menahan tu...malas nak nunggu kalu orang ramai gitu...
huhuhu...

sudahnya dok jelah rumah dediam kan...
wat kerja rumah tanpa segan...huhuhu...

pagi ni siap buat sarapan nasi lemak...
lama kut tak buat nasi lemak homemade ni...
nasi lemak yang orang jual skang, dah tak rupa nasi lemak dah....
kurang lemaknya...hurmm...

oklah, mau sambung buat kerja...

6 comments

Saturday, January 05, 2013 10:25:00 AM

sis, pergilah cr burger bakar Abg Burn kat Ampang...

Saturday, January 05, 2013 11:10:00 AM

jemah sabtu tepaksa keje mmm...sadis...kena siapkan harta punyer pasai...

Saturday, January 05, 2013 2:08:00 PM

Akk ni dah round 3 kali hari ni. Fes pg psr, pastu hntr ank pi tusyen, pastu jemput pulak. 2 org ank blk lain2 time. Tu yg ssh sikit. Ptg ni lepak kt rmh je kut. X leh nk ke mn sbb sikecik sakit mata..

Saturday, January 05, 2013 3:19:00 PM

Blm pnh lg cuba mana2 burger bakar..kesian ai!!

Saturday, January 05, 2013 9:09:00 PM

Ya kuar ptg td je...temnkn en suami mkn cucur udang feveret die..

FM bukit malawati tu xde lebih...yg ada tu mmg untuk member barter,t klu ya ad g ya belikn yer..

Saturday, January 05, 2013 10:55:00 PM

duduk2 rumah pun best..rilexxxx:))

Post a Comment