Monday, January 28, 2013

Sabun Susu Beras


ritu aku ada beli seDOZEN sabun susu beras ni...so sekarang nak try pakai sabun ni plak nak cuci muka sendiri...mana tau nampak makin remajew gitu...hahaha, tak berhagak punya statement kan...

biasalah, jenis takmo kalah punya orang...hahaha..

ok mari kita amik tau serba sedikit mengenai SABUN SUSU BERAS ni...


KEBAIKAN SABUN SUSU BERAS

Bar 22gram
Melembabkan kulit muka secara semulajadi.
Tanpa bahan kimia berbahaya.
Dihasilkan secara tradisional.
Mencerahkan kulit wajah yang kusam.
Mengurangkan jerawat.
Sabun Susu Beras ini dihasilkan 100% dari bahan-bahan semula jadi, Asli dan tiada bahan pengawet.

Fungsi Sabun Susu Beras ini, antaranya:



- menggebu dan mencerahkan kulit

- membantu menghilangkan bintik-bintik hitam
- menghaluskan kulit
- memudarkan dan menghilangkan parut dengan penggunaan yang berterusan
- melembabkan kulit seterusnya menaikkan seri wajah.
- Khasiat susu dan beras membuatkan kulit muka anda lebih cerah, lembut      
  dan tegang
- Menanggalkan semua kotoran, minyak, dan sel kulit mati
- Memudarkan dan menghilangkan parut jerawat dan jeragat
- Menanggalkan kesan solekan dengan efektif



Jika digunakan sebagai sabun mandi pula, ia membantu
- Menanggalkan bintik hitam atau kesan hitam di ketiak, siku dan peha anda.
- Sesuai utk semua jenis kulit termasuk kulit bermasalah
- Memberi kesan kesegaran sepanjang hari
- Badan anda tidak akan melekit walaupun ketika atau slps berpeluh
- Boleh menghilangkan bau badan

baru beberapa hari dok pakai...so lum dapat rasa lagi kesannya...kita nengoklah beberapa bulan kemudian nanti...hehehe...

notadijariku: hehehe, nak jugak tuuu...

12 comments

Monday, January 28, 2013 3:13:00 PM

kat kedah byk sabun susu beras ni, akak penah cuba, mmg berkesan, bila dah habis, malas nak nak beli..hehehe

Monday, January 28, 2013 3:52:00 PM

boleh cari ni :)

Monday, January 28, 2013 4:29:00 PM

wah byk bli sedozen ek

Monday, January 28, 2013 5:12:00 PM

wahhhhhhhhh.....mst lg cung melecung ni....

Monday, January 28, 2013 6:10:00 PM

Bagus jugak ... tp mcm tak pernah perasan plk lg, herm..kena usha2 ni..nak jugak..hehe

Monday, January 28, 2013 6:39:00 PM

kalau elok kesannya, boleh la start bisnes pulak kan? :D

Tuesday, January 29, 2013 1:05:00 AM

hmm ros biasa pkai, tp lama2 jd kering lak kulit.. tp mungkin kulit memasing kot :) goodluck..kikiki

Tuesday, January 29, 2013 8:11:00 AM

kulit muka ko dah comey

Tuesday, January 29, 2013 9:19:00 AM

guna kat bdn je selama ni kak ... ari tu mak sedara pi siam die beli berketui2 ...katenye murah kat sana

Tuesday, January 29, 2013 9:58:00 AM

rasa mcm nk try jugak la..

Tuesday, January 29, 2013 10:43:00 AM

pernah pakai sekali..pastu xpakai dh skang..hehehe

Tuesday, January 29, 2013 10:11:00 PM

kite pun pakai sabun nih..
dah masuk 2 bulan pun..
alhamdulillah serasi sgt..
yg best kesan2 hitam celah sinun sinin pudar teruja mak! :)

Post a Comment